1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Order annuleren en opnieuw plaatsen

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Nivkbak, 29 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Onlangs via Ziggo mijn losse abonnementen omgezet naar een Alles-in-1 Extra, dit was maar 75 eurocent duurder per maand voor een redelijke internet snelheidsverhoging. Na de order te hebben geplaatst kwam ik de volgende ochtend na wat surfen op breedbandwinkel.nl terecht. Daar kan men het abonnement van Ziggo bestellen voor dezelfde prijs en krijg je er ook nog een Logitech Harmony 555 afstandsbediening bij.
    Via email kwam ik er al snel achter dat het niet mogelijk was deze te krijgen via de order op Ziggo.nl. Dus heb ik deze order proberen te annuleren, dit was mogelijk en zou geregeld worden. Na een dag was het abonnement op mijn.Ziggo nog niet gewijzigd van Alles-in-1 Extra naar Z3 wat ik voorheen had, ook waren inmiddels al de bevestigings papieren aangekomen. Even gebeld en het bleek dus zo te zijn dat ik een maand vast zat aan het Alles-in-1 Extra abonnement van Ziggo voordat ik hetzelfde abonnement weer kan bestellen bij breedbandwinkel.nl. Is het niet mogelijk een order geplaatst via Ziggo te annuleren zonder dat je er direct een maand aan vast zit?
    Nog iets anders, op een van de brieven staat een modem activatiecode en wachtwoord. Zijn deze voor het modem wat ik al had of gaat er nog een ander modem geleverd worden? Ik zie namelijk nergens vermeld staan op de brief waar en wanneer ik deze code moet gebruiken.

    Alvast bedankt!
     
  2. Hoi

    stuur ff een pm, dan zal ik voor je kijken wat de status is.
    De brief met ww en code is bedoeld voor het nieuwe modem.

    Ziggo webteam
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina