1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Waar blijft de antenne

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door marivermeer, 29 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Laatst bewerkt door een moderator: 5 jul 2009
  2. De versterker op de TV/radio-uitgang van de Tratec. Het modem de data-uitgang van deze tratec. Het maakt dan niet uit of de versterker retourgeschikt is, omdat het modem daar voor zit. Misschien is de splitter ook wel aan vervanging toe. Als je interactieve TV overweegt dan kan je de Tratec niet meer gebruiken, want deze is niet retourgeschikt op de TV/radio-uitgang.

    pvd
     
  3. Heb samen met golftouch gebruiker mails uitgewisseld en we zijn tot de conclusie gekomen dat het verstandig is ziggo te bellen.
    Er is vanalles gedaan ter verbetering.
    signaalsterkte bij buren 36 % hier 8 %

    Dus morgen ga ik de HD bellen voor een monteur.
     
  4. Op advies HD nieuwe kabels en pluggen. Besteld via www.sluitallesaan.nl

    Nog steeds maar 8 % sterkte.

    Wederom gebeld, nu vermoeden ze dat het aan het verdeelkastje ligt wat internet en tv verdeeld. Hier heb ik anderhalf jaar geleden een tratec etu-01 gekregen van ziggo, die is oud zeggen ze.
    Nieuwe wordt opgestuurd. Zou nu een betere en ander merk zijn.

    Laten we hopen dat het dan wel goed komt, pffffffff een hoop werk (nieuwe kabels trekken) voor jan ... gedaan.
    En dan gaat het me niet eens om de 50 euro die het gekost heeft.

    We wachten maar weer af of het goed komt. Kastje zou binnen 2 weken binnen zijn.

    Werkt het dan nog niet dan maar monteur.
     
  5. Niet op de tratec

    Als je de TV-kabel eens aansluit op het AOP i.p.v. op de Tratec, wat is dan je kwaliteit? Is deze nog steeds laag? Dan is de Tratec niet het probleem, maar ligt het probleem in de Ziggo-bekabeling.

    pvd
     
  6. Het signaal is dan ook slecht. Schommelingen in sterkte.
     
  7. Wij vragen altijd eerst om de bekabeling na te lopen en de tv direct op het wandcontactdoos aan te sluiten. Zo kunnen we uitsluiten of het ergens in uw binnenhuisbekabeling ligt.

    De snelste test zou zijn om uw decoder en tv direct met een kabel van twee meter aan te sluiten op het wandcontactdoos. (voor kabels kunt u kijken op www.kabelkeur.nl) 90% van alle problemen komen toch voor omdat er iets thuis niet goed zit.
    Als u dit heeft geprobeerd en het probleem is er nog steeds kunt u een web formulier invullen: https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam wij zullen dan contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Alex Ziggo webteam
     
  8. Ik wacht eerst ff het nieuwe verdeelkastje af alvorens ik weer contact zal zoeken met HD.
    Heb wat u zegt allemaal al gedaan, staat ook eerder door mij vermeld.
    Zelfs de kabels besteld bij sluitallesaan.
    Ik wacht gewoon af wanneer de verdeler binnen is, zou 2 maximaal weken duren.
    Ik geef het voordeel van de twijfel maar echt vertrouwen erin dat het ook werkelijk binnen die 2 weken binnen is heb ik niet.

    wordt tzt wel weer vervolgd
     
  9. je moet ook geen contact opnemen met de hd maar met het webteam via de link. Die kunnen je probleem met iets meer dan gemiddelde aandacht oppakken.
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  10. Heb na een mailcontact met een forumbezoeker eerst al het mogelijke gedaan, daarna hd gebeld die gaven advies kabels te vervangen, gedaan, daarna weer contact gehad met hd die zeiden dat ik nog een oude verdeler had en dat ze een nieuwe stuurde. Daar wacht ik dus nog op.
    Helaas het contact met hd is al geweest een tijdje terug.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina