• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Pluspakket

Status
Niet open voor verdere reacties.
(en decoder staat aan, wat volgens haar niet nodig was)

Dat is ook eigenlijk niet nodig maar ik heb al een aantal keer meegemaakt dat een kaart die in de decoder zat (en waarop een nieuw abonnement geactiveerd moest worden) niet geactiveerd werd in stand-by.
Toen de decoder enige tijd aanstond werd deze wel direct geactiveerd.

Kan aan hier gelegen hebben maar het is het proberen waard toch?
 
Bij mij duurde het vorige week ook lang. Uiteindelijk vrijdagmiddag de Ziggo Helpdesksoftware geinstalleerd en een chatsessie opgestart. Binnen 5 minuten had ik beeld doordat de medewerker mijn kaart onmiddellijk online activeerde.
Zou dit dus ook proberen als ik jou was.
 
Als een kaart gereset moet worden, dient deze in de decoder de zitten.
Tevens zal de box ook aan moeten staan.
Niet in de standbye modus dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan