1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Pluspakket

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Lomax, 28 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Dat is ook eigenlijk niet nodig maar ik heb al een aantal keer meegemaakt dat een kaart die in de decoder zat (en waarop een nieuw abonnement geactiveerd moest worden) niet geactiveerd werd in stand-by.
    Toen de decoder enige tijd aanstond werd deze wel direct geactiveerd.

    Kan aan hier gelegen hebben maar het is het proberen waard toch?
     
  2. :pompom::pompom::pompom:

    (het werkt)
     
  3. Bij mij duurde het vorige week ook lang. Uiteindelijk vrijdagmiddag de Ziggo Helpdesksoftware geinstalleerd en een chatsessie opgestart. Binnen 5 minuten had ik beeld doordat de medewerker mijn kaart onmiddellijk online activeerde.
    Zou dit dus ook proberen als ik jou was.
     
  4. Als een kaart gereset moet worden, dient deze in de decoder de zitten.
    Tevens zal de box ook aan moeten staan.
    Niet in de standbye modus dus.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jun 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina