1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Pluspakket

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Lomax, 28 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Je kunt ook eerst even proberen om nu je decoder aan te zetten.
    Mogelijk heb je dan binnen een uur al het totaalpakket.
    De kaart kan dan geactiveerd worden.
     

  2. Nu, is er niemand thuis :wink:

    Nu is wel een mooi moment om de Humax 5050, LG V-290 en een smartcard te bestellen bij de bobshop :grin:
    (nou ja, als mijn werk het toelaat straks in de pauze)

    Ik ben gisteren nog naar een echte winkel geweest, maar het prijsverschil met internet is te groot gewoon.
    (Ik kon de 2 speler voor 480,- krijgen in een winkel, waar ze bij bob samen 420,- kosten incl verzendkosten)
     
  3. Dit heeft maar een uurtje geduurd. :schater:
    Ben ze nu aan het bekijken.
     
  4. Soms valt het toch nog wel mee!
     
  5. Nee, dat is geen signaal wat verzonden wordt.
    De smartcard heeft een ingebouwde 'teller'. Op het moment dat je een nieuwe smartcard voor het eerst in een ontvanger steekt, gaat die preview teller lopen. Na het aantal weken dat de preview mag duren gaan alle kanalen op 'zwart'. De kaart wordt dus niet geblokkeerd door een signaal van buiten.
     
  6. Duidelijk,

    Morgenochten de decoder aanzetten, de rest van het gezin vertellen dat hij aan moet blijven staan en dan ziggo me laten bellen voor een bestelling via de site.

    :mrgreen:
     
  7. Blijft toch altijd een hoog James Bond gehalte bevatten: "This preview period will selfdestruct in 5 seconds". :lol:

    Voor zover ik begreep wordt de preview wel gestart door meegezonden keys vanuit Ziggo waardoor de lengte van de preview door Ziggo bepaald wordt en niet zoals eerder gedacht bij voorbaat op de kaart is vastgelegd.
     
  8. Dat klopt volgens mij en wordt verstuurd zodra de kaart voor de eerste keer wordt gebruikt. Is ook niet handig om deze tijd in het kaartje te verwerken, als Ziggo om wat voor reden dan ook besluit om de preview periode aan te passen kunnen ze in de winkels alle niet gebruikte/verkochte kaarten weggooien.
     
  9. Dat was niet James Bond maar de TV-serie "Mission Impossible". :wink:
     
  10. Vanavond om 7 uur me weer laten bellen, de dame heeft nogmaals alle gegevens ingevoerd en volgens haar moet ik binnen 2 tot 48 uur het totaal pakket hebben. (en decoder staat aan, wat volgens haar niet nodig was)

    Ben benieuwd :eek:

    Wel gek dat ik weer alle gegevens door moest geven zoals rekeningnr, je zou toch verwachten dat ze alles in het system hebben zitten :roll:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina