1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Pluspakket

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Lomax, 28 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Een paar weken na het verlopen van de preview periode heb ik woensdag via de ziggo site het Digitaal totaal pakket besteld.
    Hoe lang duurt dat voordat het actief is, ik krijg nl nog steeds de melding preview periode verlopen :?
     
  2. Binnen een paar uur zou het moeten kunnen. Je kunt beter even de helpdesk bellen of het al verwerkt is.
     
  3. Dit gaat blijkbaar niet zo snel meer.
    Ik had niet deze vrijdag maar de vrijdag daarvoor de film kanalen besteld.
    Dit zou volgens de ziggo medewerkster 2 tot 5 werkdagen duren eer ik ze kan ontvangen. Ik heb ze op de dag van vandaag nog niet.

    Mijn vader had ze binnen 2 uur. Dit was wel in de tijd van @home.
     
  4. Dan zou ik ook maar even bellen, misschien is er iets mis gegaan en kun je anders lang wachten. Het kan echt binnen een paar uur klaar zijn.
     
  5. HD pakket

    ik heb via de ziggo side het HD pakket besteld en binnen 3 kwartier was het geactiveerd. dus het kan wel.:applause::applause:
     
  6. Hoi ik had het hier ook, moest toen decoder op ned1 zetten en niet meer uit zetten en na een uur of wat weer te hebben gekeken was et voor elkaar.:applause::frons:
     
  7. Decoder staat hier als er niet gekeken wordt geheel van het stroom af, maakt dat uit :?
    Maar het kan dus een paar werkdagen duren, zal ik morgen eens bellen dan is een week om.
     
  8. Ja, als het signaal gestuurd wordt om jouw kaartje te activeren en het kaartje 'luistert' niet ....
     
  9. Nou, het preview periode afgelopen signaal heeft hij anders ook prima ontvangen tewrijl dat ding nauwelijks aanstaat :wink:
    Ik had dus het idee dat hij tijdens het controleren van de simkaart even checkt wat het bijbehorende pakket is.

    Maar goed, als ik morgen bel moet ik dus gewoon thuis de decoder maar een dagje aan laten staan voor de zekerheid.
     
  10. Je hebt gelijk Cees. :thumb up:

    Heb vandaag even gebeld met Ziggo en er was dus daadwerkelijk iets verkeerd gegaan met mijn bestelling.
    Deze Ziggo medewerker had dit gecorrigeerd en vertelde mij dat ik nu binnen 2 tot 48 uur de film kanalen moet ontvangen. Hij verwacht "wat jij ook al zei" dat deze al te ontvangen zijn in de loop van de middag.

    We wachten af.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jun 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina