1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo valt steeds weg

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door hemme, 28 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De laatste 3 dagen heb ik een probleem waardoor mijn internet steeds weg valt. Ik heb niks aan de instellingen/hardware plaatsing veranderd maar toch reset hij steeds. Op bepaalde momenten is het veel veel vaker dan op anderen zo kon ik gistermiddag niks want werd hij om de 5 min eruit gegooid en wat later op de avond ging het steeds beter.

    Ik heb tot nu toe geprobeerd.
    - Router reset (Internet Router)
    - Router Reset (Switch)
    - Router opnieuw geconfigureerd(Switch)
    - Andere Pc's
    - Ander Netwerkkaart.

    Niks blijkt te helpen nu is mijn vraag ligt het aan mij of zijn ze bij ziggo weer eens bezig?
     
  2. Hmja, je geeft veel info en toch ook weer heel weinig.

    Wat bedoel je met internet router? Modem toch?
    Welke modem heb je?
    Router met ingebouwde òf enkelt switch?

    Eerst deze vragen maar eens... :)
     
  3. Sorry voor het geven van weinig info maar volgens mij hoeft het niet meer:wink:

    Ik had in een andere topic gelezen dat straling wel het probleem koon zijn hierop heb ik een stukje van de kabel met alliminium folie bedekt(Had geen beschermlaag meer op dat punt) en de router 30-40 CM weg gezet
    Tot nu toe ben ik 10x langer online dan ik de laatste paar dagen kon.
     
  4. Dat was ook de bedoeling van mijn vraag welk modem je hebt ;)

    Het beste is natuurlijk 'de stoorzender' echt op een andere plek neer te zetten.
     
  5. - Welke kabel bedoel je daarmee? Coaxkabel? In dat geval, vervangen, eigenlijk ook als het bv de UTP kabel is.

    - Staan er electrische apparaten redelijk in de buurt van het modem. Neem voor het gemak een straal van ongeveer 1-2 meter?
     
  6. Internet valt uit of is ineens langzaam


    Woon in Rijswijk ZH en heb de laatste maanden veel internet problemen.
    Ik werk niet draadloos en mijn internet viel om de 3 min uit.
    Vanalles getest en gecontroleerd, Ziggo helpdesk gesproken en die zeggen het ligt waarschijnlijk aan de pc.
    Dat heb ik 6 maanden geleden ook al eens gehad alleen had ik toen helemaal geen internet meer. Uiteindelijk is er toen iemand geweest die de CAI doos en splitter heeft vervangen. Dus deze keer heb ik een laptop van de zaak er aan gehangen en inderdaad die deed het! Maar niet langer dan een uur! Dus maar weer bij Ziggo gaan zeuren en daar kwam weer iemand. Die heeft, geloof het of niet, de CAI doos en splitter vervangen. Dit keer was het andere splitter. Mijn internet van sindsdien niet meer uit. Wat ik wel heb is een enorm verschil in snelheid. Soms vliegt het downloaden naar 2.5 mbs en dan is het 70 kbs het is niet te volgen!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina