1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

series iTV

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Jam, 27 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. wat ik vreselijk vervelend vind is dat veel series die online staan niet compleet zijn.
    er missen afleveringen.

    ik vind dit eigenlijk niet kunnen.

    ook merk ik dat de catalog niet altijd volledig geladen word, maar dit hoort waarschijnlijk bij de bug en wish list..
     
  2. en dat het aanbod niet echt ververst wordt en bovendien de series in serie nummer 10 bv beginnen......
     
  3. Helemaal mee eens. Seizoen 1 van Lost net bekeken, nu is er geen aflevering 1 van seizoen 2 :censored:. Het is al bijna onmogelijk een aflevering te vinden door te scrollen, en bij de zoekfunctie wordt niet eens aangegeven om welke aflevering het gaat. Dit moet echt verbeteren. Verder ben ik erg tevreden over ITV, alleen de opbouw van tv-theek moet echt aangepast worden.
     
  4. Dat is inderdaad zeer ergerlijk. Wat me ook stoort is het totale gebrek aan informatie. Het aanbod van ooit gemist is onlangs ergens (een beetje ?) verandert zonder enige waarschuwing: jammer aangezien ik een serie aan het volgen was.
    Bij de serie 'the Closer' staan er helaas maar vijf afleveringen van het eerste seizoen op, willekeurig door elkaar denk ik: er staat in ieder geval nergens bij welke aflevring het is.
     
  5. En ik was nog vergeten het over La Piovra te hebben! Een serie die ik altijd eens wilde bekijken en nu bij Ooit Gemist op Misdaadnet staat. ZONDER DAT DE AFLEVERINGEN GENUMMERD ZIJN. Als je absoluut zeker wilt zijn dat NIEMAND ernaar gaat kijken moet je het zo doen: Bij the Closer gaat het nog om afgeronde verhalen per aflevering: hier dus niet.
    Wat een ontzettend amateurisme, wie verzint in Godsnaam zoiets.
     
  6. Uit verveling had ik dit vorige week ook eens aan Misdaadnet gemaild met de vraag of ze hun afleveringen wilden nummeren en dat ook eens aan Ziggo wilden melden aangezien zo niemand naar hun aanbod zou kijken.. Niks meer op gehoord natuurlijk.
    Maar wat schetst mijn verbazing toen ik vandaag keek bij Ooit Gemist en andere interactieve diensten? Overal staat ineens bij uit welk seizoen het komt en welke aflevering het is:pompom:!
    Ik weet niet of dat iets met mijn gezeur te maken heeft, ik vind het leuk om te denken van wel, maar dat doet er niet zoveel toe natuurlijk.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jul 2009
  7. Afleveringen vermeld!

    Kom ik terug van vakantie, staan alle afleveringen vermeld in de lijst van tv-theek :applause: :applause: :applause:

    Geweldig en hartelijk dank aan de Ziggo medewerker die dit geregeld heeft! :thankyou:
     
  8. Vandaag dus weer knudde , series is een ramp gisteren stond nog alles goed maar vandaag weer niet.
    Begin je een serie te kijken bij afl 1 volgende dag gaat hij verder met afl 13.
    Dit is toch zwaar knudde van ziggo...
     
  9. ja daar erger ik mij ook best aan.
    er valt geen serie te volgen zo.

    ook staan er series op die totaal niet compleet zijn, waar gewoon afleveringen missen.
     

  10. zo gaat dat dus na navraag


    Ik heb het nagevraagd en helaas: voor de afleveringen 1 t/m 12 is onze licentie verlopen. Overigens zijn wij bij de TV Theek afhankelijk van de content providers die bepalen wat wel of niet live mogen zetten.

    leuk he
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina