1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefoon afgesloten na migratie

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door ziggomoe, 27 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Goedemorgen

    Sinds mogelijk twee dagen geen telefoonverbinding meer. Als je ziggo heldpdesk bel hoor ik dat in ons gebied een digitale migratie heeft plaatsgevonden en dat de modem gereset moet worden

    Nu had ik enige maanden terug geen telefoon en geen internet na een migratie in de kop van noord holland. Hel veel mensen hadden hier last van
    Nu ben ik benieuwd of hier meer mensen last van hebben want dit is wel heel toevallig.
    Wat heb ik zelf gedaan, modem uitgeschakeld opnieuw ingeschakeld, telefoonkabel direct verbonden met modem ( zodat het niet aan de huisinstallatie ligt) met pen modem gereset, op advies helpdesk modem hele nacht uitgezet
    Kortom niets werkt.
    Dit is al de derde keer in nog geen jaar dat ik weer ben afgesloten van mijn telefoon en IK BAAL DAAR WEER ONTZETTEND VAN:evil::evil::evil::evil::evil::evil:
    Helpdesk Groningen heeft vrijdag, om 19.55 uur beloofd dat er een taak aangebracht zou worden en dat ik BESLIST zal worden teruggebeld.
    ervaringen met de vorige keer kan ik dat BIJNA niet geloven.
    Wacht het weer een paar dagen af en dan wordt het weer klagen bij de diverse organisaties. WANNEER WORDT DE KABEL OPENGESTELD VOOR ANDERE AANBIEDERS IK STAP METEEN OVER
     

  2. Zal niet verkeerd zijn een beetje concurentie is voor iedereen gezond zet het bedrijf weer op scherp


    PS niet dat ik ziggo slecht vindt hoor maar concurentie is altijd goed

    Vriendelijke Groet

    gerard001
     
  3. Indien het nog steeds niet werkt, kan je mij je klantgegevens PB'en via dit forum. Ik zal dan kijken wat ik voor je kan betekenen.
     
  4. nog steeds geen verbinding

    goedeavond

    vanmiddag weer gebeld om 15.00 uur, zou teruggebeld worden niet dus
    callcenter aan de lijn zaak uitgelegd en keurig werd er medegedeeld dat ik even moest wachten, Dat wachten duurde langer dan normaal kwam de dame keurig terug vermelden dat ik nog even moest wachten er dat er nog iemand bijgeroepen werd
    na weer enige minuten kwam ze terug met de mededeling dat het probleem technisch dieper zit dan gedacht. Ik verstond iets van een probleem met switch of iets dergelijks.
    Ze zou er een spoedopdracht van maken en doorverbinden kon niet maar zou worden teruggebeld.
    U begrijpt het geen telefoontje gehad
    Nou morgen middag nog een keer proberen. Onderhand lopen de kosten van de mobiel lekker op, bedankt ziggo
     
  5. Aan de ene kant ben ik blij dat UNKown op persoonelijke titel deze storing in de gaten houdt
    MAAR
    aan de andere kant ben ik natuurlijk vet chagerijnig dat ik vandaag 1 juli 2009 nog steeds een dooie telefoon heb.
    Volgens Unkown schijnt het ingewikkeld te zijn en moet dit door diverse afdelingen/beheerders worden afgehandeld.

    ik als leek vraag me dan af:
    is dit een unieke storing
    komt dit vaker voor en waarom kan daar dan geen vaste procedure voor worden ingesteld.
    Kan me niet voorstellen dat men voor die eenling bijna een week bezig is om deze storing te verhelpen.

    Ik heb dinsdag voor het laatst gebeld naar de helpdesk en ben niet van plan om weer contact op te nemen.
    Hing weer 10 minuten aan de lijn en bevredigend was het niet

    groet
    john
     
  6. UNKOWN bedankt voor de hulpvaardigheid en inzet

    Vanmiddag weer gebeld omdat ik nog niks gehoord had, ik het niet laten om weer contact op te nemen.
    Klantenservice had melding KLANT GEBELD alles is nu in orde
    Nou ik heb de hele dag mijn mobiel bij mij, niks gehoord of gezien op mijn display.
    Maar goed, even alles gecheckt en warempel eindelijk weer telefooon
    Ik zal U besparen wat wij afgelopen week allemaal gebeld en geregeld hebben maar leuk was het niet

    In ieder geval UNKOWN dank je hebt veel goed gemaakt


    gr

    john
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina