1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo krijgt “de zak” in reclamefilmpje?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Umba, 25 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi!
    Wie heeft hier nog meer gisteren die reclames gezien van je provider “de zak” geven? :shock: Waren er een hele hoop, UPC, Tele2, KPN enzo die ik zo snel kon herkennen. Ik zag dus gisteren ook een reclamefilmpje waarin het Ziggo logo de zak krijgt! Vraag me echt heel erg af wie daar dan achter zit! Concurrent van Ziggo ofzo? FF gezocht op youtube, maar hier is dat filmpje waarin Ziggo die zak krijgt

    http://www.youtube.com/watch?v=uQQKSZDmdc0

    [FONT=&quot]Volgens mij gaat dit erover dat je vanaf 1 juli elke maand van je provider mag wisselen! Vind ik persoonlijk wel een goede zet, want niks is zo veranderlijk als een mens toch! Vond het wel intressant om dat hier even te posten!
    [/FONT]
     
  2. Niet alsof Ziggo dat allang heeft...
    [FONT=&quot][/FONT]
     
  3. Deze actie is ook van Online..
     
  4. Spammer :r Je speciaal hier voor aanmelden :no:
     
  5. Nou ik vind dit niet zo zeer spammen, want het gaat immers over Ziggo.
     
  6. dat zou een beetje sneu zijn. Juist met Online waren er veel problemen met jaarcontracten die verlengd werden met jaarcontracten. Dat was in ieder geval voor mij een reden om naar Ziggo te gaan, waar je toch al lange tijd (en daarvoor bij @Home ook) per maand vanaf kon....
     
  7. Dit heb ik gevonden wat er gaat veranderen per 1 juli 2009:

    Bron MINez: http://www.ez.nl/Actueel/Pers_en_ni...tracten_vanaf_1_juli_makkelijker_op_te_zeggen

    Contracten vanaf 1 juli makkelijker op te zeggen

    Maandag 15 Juni 2009 - 12:45 - Bron: MinEZ

    Telecomcontracten zijn binnenkort makkelijker op te zeggen als gevolg van een wijziging van de Telecommunicatiewet door staatssecretaris Heemskerk. Vanaf 1 juli 2009 kan de consument een stilzwijgend verlengd abonnement na de eerste contractsperiode (meestal 1 tot 2 jaar) op elk moment opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Het gaat dan om abonnementen voor bijvoorbeeld internet, mobiele telefonie of voor kabeltelevisie.

    "Vooral de consument profiteert van de wetswijziging en kan nu makkelijker overstappen naar een ander bedrijf als het niet bevalt. Veel consumenten blijven nu vaak ongemerkt vastzitten aan hun contract. De consument profiteert zo niet van kwalitatief betere diensten en/of lagere prijzen. Met de nieuwe regels maken we het makkelijker voor de consument om over te stappen. Dat moet ertoe leiden dat mensen eerder overstappen als zij denken elders beter bediend te kunnen worden. De nieuwe overstapmogelijkheid prikkelt aanbieders tot een concurrerend aanbod en een betere dienstverlening. Daarvan profiteert ook de consument die gewoon blijft zitten bij zijn huidige aanbieder", aldus Heemskerk.
     
  8. Tsja, het is alleen voor Ziggo niets nieuws. Bij Ziggo kon je altijd al maandelijks opzeggen. Maar spammen lijkt het wel omdat iemand (niet een ziggo-klant) zich speciaal registreert en op meerdere fora dit zelfde bericht overal post. Erg vind ik het ook weer niet, want voor Ziggo klanten geeft deze reclame geen nieuws of voordelen. Die konden altijd al per maand weg als ze niet tevreden zijn.

    Dat dit groot nieuws is voor KPN, Online en anderen kan ik me voorstellen. Online was juist degene met de jaarcontracten die het blijkbaar nu als argument gebruikt om zich te onderscheiden....
     
  9. Ja okay, til het niet te zwaar joh. Maar je heb wel gelijk.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina