1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

SPAM

Discussie in 'Internet - Email' gestart door opaben, 24 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Met dank ook ik logde in vanwege de enorme spam(hyves?),had mijn ziggo filter al op ZEER STRENG gezet.Pfffff 10/20/30 mails per dag!!

    Dus de spamfilter werkt niet best,hoop dat deze info de spam tegen houd,hahah.

    Diaan46
     
  2. Dat zogenaamde spam-filter van Ziggo stelt helemaal niks voor. Daar waar simpele spamfilters (freeware) de spammails direkt als zodanig erkennen, laat de filter van Ziggo ze meestal ongemoeid. Gewoon waardeloos !!
     
  3. Verklaar je nader ??

    Worden de spam-mails dan niet gemarkeerd als {Spam?} of {Spam!} ??
     

  4. Helemaal mee eens. Ik heb het spamfilter op "Zeer Streng" ingesteld maar het help niet veel. In het onderwerp van de berichten staat wel altijd {Spam?} Mooi natuurlijk maar wat heb je daar aan. Heb al eens een klacht ingediend over de slechte werking van het Ziggo spamfilter. Antwoord van Ziggo; "Ziggo kan niet voor 100 procent de spam afvangen. Wij mogen/kunnen niet op inhoud van e-mail scannen, ons inziens ook maar goed ook. Hierdoor zal het spamfilter nooit helemaal voor 100 procent werken.". Volgens mij werkt het spamfilter helemaal niet. Heb nu Mailwasher maar weer eens geinstalleerd :thumb up:. Vreemd is ook dat ik al jaren gebruik maak van een Hotmail en Gmailaccount en bijna nooit mijn mailadres van Ziggo/Casema gebruikt heb, en al zeker niet op het internet.
     
  5. Er is inderdaad de laatste tijd enorm veel SPAM in de mailboxen, het is nog nooit zo erg geweest. Ik gebruik zelf een handig programma om de SPAM te verwijderen voor je het binnenhaalt. Kijk maar eens op http://www.poptray.org/
     
  6. Tot voor enige weken had ik bijna geen last van spam. Werd hij keurig uitgefilterd door Ziggo (@home) Dit na eerder een aantal keren om betere spamfiltering te hebben verzocht. Een goed spamfilter behoort duidelijke spam gewoon tegen te houden en te verwijdern. Doorsturen met de aantekening Spam hebben we in feite helemaal niks aan.
     
  7. Zoals met alles bestaat het perfecte SPAM filter niet. Tot dat er wereldwijd een soort systeem zal worden ontwikkelt wat wel 100% werkt zullen we het er mee moeten doen. Als je eens wist hoeveel SPAM het filter van Ziggo tegenhoud, zou je ze toch meer gaan waarderen.
     
  8. Casino

    Hebben we net een aanval gehad van allerlei duistere medicijnen; worden we nu weer geconfronteerd met die vuiligheid van Eurocasino en consorten. Volgens mij werkt het spamfilter van Ziggo niet naar behoren. Uiteraard kan geen enkel spamfilter ALLE spam uitfilteren, dat heb ik ook nooit beweerd of gevraagd. Feit is dat we de laatste tijd met z'n allen overspoeld worden door spam. Dit kan gewoon geen toeval zijn. Daar moet ergens een oorzaak liggen.
     
  9. Vergeet niet dat spammers ook steeds weer naar nieuwe technieken zoeken. Filters lopen helaas altijd achter de feiten aan. Het valt mij op dat de enorme lading spam (20-30 per dag) die ik ontvang, toch voor 95% is getagged. Alleen de opwaardering van SPAM? naar SPAM! zou je wat meer van verwachten nu het alweer wat langer voortduurd.
     
  10. Ik ontvang helemaal niets (spam dan)... alleen op m'n hotmail.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina