1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verkeerde voorletter

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Tom_B, 24 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bij mijn aanmelding heeft Ziggo mij waarschijnlijk verkeerd verstaan. Ik sta met de voorletters P.J. vermeld ipv T.J. Na een telefoontje naar de klantenservice heb ik te horen gekregen dat ik een brief moest sturen. Heb ik gedaan met daarin vermeld dat het voor mij vooral belangrijk is dat ik goed vermeld sta in het de telefoongids. Ook als ik webmail verstuur staat er als afzender P.J. Gevolg van mijn brief was dat alleen de naam op mijn facturen is aangepast, maar in de telefoongids en bij het versturen van webmail staat het nog steeds fout.

    Bij de klantenservice kunen ze me dus alleen een adres geven, waarna het versturen van een brief ook niet helpt. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
     
  2. Maak in elk geval eerst een extra e-mailadres aan met je goede voorletters en communiceer daar verder mee !
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina