1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen serving Area dus geen ITV

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door snarf007, 24 jun 2009.

?
  1. < 1 week

    2 stem(men)
    28,6%
  2. < 2 weken

    0 stem(men)
    0,0%
  3. < 3 weken

    1 stem(men)
    14,3%
  4. > 4 weken

    4 stem(men)
    57,1%
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja die monteur is hier dinsdag ook geweest. Alles was correct en nog altijd niets opgelost dus.

    Kitaro, help!
     
  2. Aankomende woensdag weer een monteur hier. Moet dan de frequenties van VOD meten. Probleem waarschijnlijk ergens op het netwerk ...
    Ben benieuwd of dit snel kan worden opgelost !

    Mijn postcode is 3524WD.

    SnarF007
     
  3. I have had the same problem for eight weeks.

    Then Kitaro1 sent me a ziggo technician home. The problem was the I had mounted the amplifier as described in the booklet/manual but not the contact box/doos at the very end where the TV is plugged in.

    I would suggest that you verify whether you really used the contact doos supplied by cisco and whether it is mounted correctly! The fact that the receiver says signal level & quality 100% does not exclude an error in the contact doos!
     
  4. I've used the contact doos which was delivered with the Cisco. Also mounted like the guide told. So assume thats correct. The technician can check it ... But thanks for the reply. Hopefully it will resolved within 8 weeks ;)
     
  5. De monteur is geweest. Moest helaas uitleggen wat niet werkt. Dacht dat hij wel zou weten wat te doen. Uitgelegd dat er een meting gedaan zou worden. Monteur belt met Ziggo en er zou iets mis zijn met de doorvoer van mijn order ..? Word vandaag terug gebeld en dan zou het moeten werken.

    Er is dus geen meting gedaan .....

    Hopelijk werkt het vanavond, maar heb er niet echt vertrouwen in.

    Heb Kitaro ook een PM gestuurd.

    -=SnarF007=-
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2009
  6. Twee keer terug gebeld door Ziggo. Helaas had de monteur moeten meten. Nu komt er morgen voor de derde keer een monteur. Hopelijk dus morgen opgelost ....
     
  7. Monteur geweest. Oorzaak kabel van WKD naar de Cisco. Wel goed signaal, maar met een andere kabel werk alles goed.

    Helaas dus eigen bekabeling niet OK voor VOD. Dus weer een dag kasten slepen en (gelijmde) plinten loshalen ....
     
  8. Interactieve TV "Geen Serving Area"

    Hallo,

    Ik heb sinds gisteren ook interactieve TV.
    Alles werkt, behalve de afspeelknop, want die is niet zichtbaar.
    In andere forums gelezen dat dit komt doordat er bij instellingen onderaan bij "Serving Area" <none> staat.
    De MAC-adressen en de IP nummers zijn wel goed ingevuld.
    Ik kan ook zoeken, alleen niet afspelen.

    Toch maar weer Ziggo bellen of weet iemand een andere oplossing?
     
  9. Klinkt als mijn probleem!!

    Dit is opgelost door een nieuwe kabel tussen de versterker en de cisco.
    De versterker moet direct met een goede coax naar de Cisco gaan.

    Succes,

    SnarF007

    Je kan Kitaro1 een PM sturen.
     
  10. Hmm, ik heb ook nog altijd sinds half mei dit probleem.

    Ik gebruik zo'n zware profi-gold kabel van wcd naar cisco; alles verguld enzo.
    Ik zal gelijk vanavond eens een andere low-budget kabel gebruiken. Wie weet!

    Bedankt voor de tip.
    Buiten dit nog altijd erg slecht dat ik gewoon wederom ruim 2 weken niets heb gehoord nadat de monteur, die ook van niets wist, is langsgeweest om te meten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina