1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen serving Area dus geen ITV

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door snarf007, 24 jun 2009.

?
  1. < 1 week

    2 stem(men)
    28,6%
  2. < 2 weken

    0 stem(men)
    0,0%
  3. < 3 weken

    1 stem(men)
    14,3%
  4. > 4 weken

    4 stem(men)
    57,1%
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds kort ITV besteld via Ziggo met de Cisco PVR.
    Binnen een week de PVR en installatie pakket ontvangen. Snel geinstalleerd volgens de instructies en na activatie van de smartcard geen ITV. Alle pogingen van herstellen fabrieks instellingen of ITV herinstalleren gaven geen oplossing. Via dit forum contact met Kitaro1 gezocht. Volgends hem zit het probleem in het ontbreken van de serving area.

    Kitaro1 heeft het probleem door gezet naar de netwerk specialisten van Ziggo.

    Wie heeft dit probleem ook (gehad) en hoe snel was het probleem verholpen?
     
  2. +1 hier. Kastje binnen vanaf half mei.
    Ziggo heeft op 2 juni afd netwerk een bericht/opdracht gestuurd.

    Daarna blijft het stil. Natuurlijk tig keer contact met Ziggo en dit forum gehad (Kitaro1).

    Vooralsnog geen nieuws en verwacht ook niet snel een oplossing.

    Ook Utrecht hier; Leidsche Rijn, Terwijde om precies te zijn. Tis in ieder geval geen algemeen Leidsche Rijn probleem; kennis in Parkwijk heeft wel netjes een serving area.

    :sleep:
     
  3. Ook ik zit in Utrecht, maar dan in Lunetten (3524WD)
     
  4. Nu voor as dinsdag een afspraak met een monteur.
    Zal het resultaat hier posten ...

    Monteur geweest. Geen serving aera betekend volgens de moneur dat er geen VOD server aan je mac adres is toegewezen. Dus VOD/Netwerk team heeft je mac's (STD en kabelmodem) nodig. Volgens de monteur zou mijn probleem aan het eind van de middag zijn opgelost. Hij zou eind van de middag de status doorbellen. Dat is dat net binnen een week :)

    Toch netjes ....:thumb up:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jul 2009
  5. Heelas geen telefoontje gehad. Ook geen serving area .... Dus geen VOD. Bahh. :cry:
     
  6. Alleen de mac van je cisco (die heeft een ingebouwd modem), want je kunt ook VOD afnemen zonder ziggo internet te hebben, dus niet iedere cisco bezitter heeft een kabelmodem.
     
  7. Het gaat om het interne modem van de Cisco. Dit je Cisco heeft 2 mac's en 2 ip's toegewezen. Kijk maar in de info pagina's onder instellingen.

    Groet,

    -=SnarF007=-
     
  8. Dat weet ik, maar jij schreef kabelmodem en dat kan verwarrend werken, vandaar mijn aanvulling dat het alleen om mac's van de cisco ging.
     
  9. Nou probleem is niet opgelost. Geen reactie/PM meer van de support mensen hier op het Forum. (misschien op vakantie?)
    De helpdesk gebeld, zeker meer als een uur aan de telefoon. Via de verschillende desks uiteindelijk bij de VOD helpdesk. Daar kon men zien dat er een "bon" uitstaat, maar een oplossing of tijdslijn kon men niet geven. Kan een dag zijn maar ook eind van de week ... "Maar kan niets beloven ..."

    Wel gek dat de producten op "mijn Ziggo" wel zijn aangepast. Dus kan ik gaan betalen?

    Ik vind de communicatie van Ziggo (via de Ziggo helpdesk) wel erg matig. (Voorzichtig uitgedrukt)
     
  10. Net een PM van Kitaro. Probleem heeft niets met MAC adressen te maken. Moet een monteur komen om de VOD frequenties te meten. Wordt nog gebeld voor een afspraak, ..wachten weer af.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina