1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

interactieve tv werkt maar niet

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door mysteryXXX, 24 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Check dit. de storingenlijst van onze regio:

    Groepsstoring
    sinds dinsdag 15 september 09.17 uur
    Op dit moment is er een storing met de website www.ziggo.nl. Hierdoor kunt u geen gebruik maken van de diensten zoals o.a. Mijn Ziggo. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak

    Groepsstoring
    sinds zaterdag 12 september 19.27 uur
    Op dit moment is er in uw regio een storing met de dienst interactieve televisie. Bij het afspelen van interactieve content verschijnt de melding 'netwerkfout' op uw beeldscherm of u krijgt de melding 'Error: Internal Server Error' te zien. Ziggo is bekend met dit probleem en werkt aan een oplossing.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Groepsstoring
    sinds maandag 14 september 15.42 uur
    Op dit moment zijn er problemen met het activeren van uw modem via de activatiepagina. Helaas heeft de klantenservice op het moment ook geen mogelijkheden om het modem wel te activeren, dit wordt veroorzaakt door dezelfde storing met de activatiepagina. Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak

    Groepsstoring
    van woensdag 9 september 17.15 uur tot zaterdag 12 september 16.06 uur
    De eerder gemelde storing met het aanmaken van email en Mijn Ziggo accounts is verholpen. Onze excuses voor het ongemak.

    Groepsstoring
    van zondag 13 september 11.58 uur tot maandag 14 september 12.53 uur
    De storing met betrekking tot de bereikbaarheid van www.ziggo.nl is verholpen. U kunt www.ziggo.nl weer bereiken. Onze excuses voor het ongemak.

    Groepsstoring
    van maandag 14 september 15.03 uur tot maandag 14 september 15.45 uur
     
  2. Zelfde hier (regio Leiden). Ik vermoed dat dit landelijke storingen zijn...
     
  3. Ik heb maar een klacht ingediend. Dat ik niet wil betalen voor een service die niet werkt.

    Hopenlijk lossen ze het gauw op. Zolang het werkte was ik er wel tevreden over.

    De Cisco gedraagt zicht de laatste tijd prima. Wat traag, maar dat is nog te overleven.

    Ik hoop op een update die het constant opnemen uit kan zetten. Ik hoef niet willekeurig te kunnen terugspoelen als ik wat aan het kijken ben, maar ik wil wel TimeShift gebruiken met de pauze knop (dit kan nu allebei wel, of allebei niet). Ik vind het maar niks dat de Harde schijf constant aan het werken is voor niets.
     
  4. Dit is nu toegevoegd aan de lijst met storingen:
    Onderhoud

    [​IMG][​IMG][​IMG] Lopende Werkzaamheden van maandag 14 september 15.29 uur tot vrijdag 18 september 07.00 uur
    Wegens werkzaamheden aan ons Interactieve Televisie platform, kunt u in de nachten van 16, 17 en 18 september tussen 00:00 en 06:00 geen gebruik maken van onze ITV diensten


    Welke melding krijg je als je het toch probeert? Netwerkfout misschien?
     
  5. Lopende Werkzaamheden van maandag 14 september 15.29 uur tot vrijdag 18 september 07.00 uur
    Wegens werkzaamheden aan ons Interactieve Televisie platform, kunt u in de nachten van 16, 17 en 18 september maar ook alle andere dagen in het jaar tussen 00:00 en 06:00 en 06:00 en 00:00 geen gebruik maken van onze ITV diensten

    Zo klopt het beter

    Maar hopenlijk is het dan volgende week verholpen. Zo niet dan eis ik mijn geld terug. Desnoods consumentenbond en rechtsbijstand erbij halen.
     
  6. quote - maar ook alle andere dagen in het jaar tussen 00:00 en 06:00 en o6:00 en 00:00 geen gebruik maken van onze itv diensten.- quote.

    en waar is dat goed voor?
    ik betaal toch voor 24 uurs service en niet voor de tijden dat hun het uitkomt.
    het wordt met de dag gekker.
     
  7. ter compensatie mogen ze wel filmnet losgooien dan.
    ben ik ook tevrede in mijn griep tijd nu.
     
  8. Moet je misschien 's nachts gaan slapen :sleep:
     
  9. Het werkt nog steeds niet, gebeld naar Ziggo. Die hebben enkele gegevens opgeschreven. Godzijdank geen vragen of het wel goed is aangesloten of herinstallaties, ook geen monteurs.

    Het is inmiddels bekend dat deze storing in meerdere gebieden optreed en Ziggo verzameld zoveel mogelijk gegevens om het probleem te achterhalen en verhelpen. Hiervoor moeten ze wel info hebben, dus:

    Als het niet werkt, even bellen!


    Ik ben hierbij trouwens terecht gekomen nadat een medewerker mij had meegedeeld dat iTV bij mij niet geactiveerd was, en heeft mij doorverbonden naar administratie. Daar kwamen ze pas met dit verhaal aanzetten.

    Blij te horen dat Ziggo doorheeft dat het probleem niet bij ons ligt, en er aan gewerkt wordt.
     

  10. Zelf ook veel klachten.

    wat ik heb gedaan is gebeld met Ziggo klantenservice technisch.
    Bij mij hebben ze 2 maanden ITV a 16,95 gecrediteert.
    totdat er geen een oplossing is gevonden, blijf ik terug bellen.

    Ik betaal uiterraard niet voor een dienst die niet werkt.

    succes ermee
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina