1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

interactieve tv werkt maar niet

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door mysteryXXX, 24 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dan had je alleen een HD-abo moeten afsluiten en dat is de eerste 6 maanden gratis, daarna 3.95 per maand.

    Gert.
     
  2. Kitaro,
    bedankt voor de moeite, kan nu naar netgemist en tv theek kijken
     
  3. vraag mij eigenlijk af hoevaak tv-theek geupdate wordt met films
    is dat maandelijks of wekelijks en hoeveel films dan ?
     
  4.  
  5. Yup

    zit met het zelfde probleem,....

    soms kan ik tien of 5 minuten iets kijken en dan TADAAA netwerk fout...

    soms als ik het menu wil bekijken van een iTV dienst....Tadaa netwerk fout

    als ik itv opnieuw instel begint ie met :

    internal server error
    could not found http://vod.casema.nl/blablablabla....

    Zucht ...heb dat ding sinds vrijdag...en heb er nog geen moment echt gebruik van kunnen maken....
     

  6. hey medegenoot wij hebbe allebei zelfde probleem lees verder net in de forum dat landelijk storing was en weer af gemeld wel raar als mensen nog steedt hinder hebbe van de netwerk fout
     
  7. herken het probleem

    heb sinds een dikke week ook de nieuwe cisco ontvanger met abonnemend. maar krijg het ook niet werkend, ook ik ben instalatuur geweest bij een kabelbedrijf. en het leukste wat ik te horen kreeg van de helpdesk was dat het lag aan de ( nu niet lachen, is echt waar ) hdmi kabel ik moest alles opnieuw installateren met een scartkabel. dat wist zij 100% zeker dat dat het probleem was:rolleyes:
     
  8. probeer het eens met een pb aan kitaro of infje , die kunnen je misschien wel beter helpen .De rest van de helpdesk ......:no: tja wat zal ik zeggen:censored: . Het kennet ,zoals de friessen zeggen :oyeah:
     
  9. Ik kan alleen maar de klachten op dit forum bevestigen. De meest gebruikte dooddoener is dat onze kabels niet in orde zijn. Ik heb via het testtraject interactieve televisie 6 maanden lang probleemloos Net gemist en TV Theek ontvangen.. Sinds eergisteren krijg ik een koopmededeling en wat zegt de Itv afdeling van Ziggo. Mijn kabels (waar dus helemaal niets aan veranderd is) deugen niet. En als ik daar tegen in durf te gaan met argumenten wordt er gedreigd: Er komt een monteur die geen nieuwe kabels bij zich heeft en dan zal er € 35 in rekening worden gebracht. Of ik toch maar nieuwe kabels (volgens mij kan het om slechts 1 kabel gaan, van de WCD naar de Cisco) wil halen. Ik heb intussen een test gedaan met originele nooit gebruikte digitale ontvangerkabels, maar krijg natuurlijk hetzelfde resultaat.

    Er gaan een brief naar de opvolgster van Joop Evers...
     
  10. 2x moeten bellen, en 2x is het signaal opnieuw naar mij toe gestuurd.
    ik moest de decoder aan laten staan op NED2 en na 4 uur deed mijn iTV het weer.

    gisteren Robin Hood in HD zitten kijken! [serie]

    ik ben weer blij. :pompom:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina