1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Aankondigingen frequentie wijzigingen netwerken Noord en Oost Nederland

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door ArChie, 23 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Net als iedereen waardeer ik de aankondigingen die TVdigitaal hier op het forum plaatst over frequentie wijzigingen netwerken Noord en Oost Nederland. En niet alleen hier verschijnt die aankondiging, maar ook op de www.digitalekabeltelevisie.nl website. Een goede zaak zodat ook klanten zonder aanbevolen kabel ontvangers weten dat ze aan de slag moeten met het aanpassen van hun configuratie. Wel is het jammer dat niet direct dan ook de nieuwe frequenties even vermeldt worden in dat bericht zodat het zoeken wat makkelijker wordt gemaakt. Ziggo weet wat ze gaan doen, dus moet het ook niet zo moeilijk zijn om even kort en bondig de exacte wijzigingen door te geven. Nu moeten de klanten veelal nog even wachten op het bijgewerkte frequentie overzicht op de Digitalekabeltelevisie website voor Ziggo/@Home of op het Tweakers forum voor Ziggo/Casema/Multikabel.

    Wat ik wel een slechte zaak vind is dat het voor Ziggo kennelijk niet mogelijk is om met deze manier van informatie verstrekking een uniform beleid te hebben voor zowel Ziggo/@Home als voor Ziggo/Casema/Multikabel. Ziggo/Casema/Multikabel abonnees moeten alles zelf maar uitzoeken of zien te achterhalen omdat het Ziggo/Casema personeel weigert om haar klanten te informeren. Als je geluk hebt staat er misschien een aankondiging op de Storingen en onderhoud webpagina van Ziggo, maar in de meeste gevallen vindt men dat bij Ziggo/Casema ook niet nodig. En dat is niet alleen het geval bij onderhoud, maar ook bij storingen in Ziggo/Casema/Multikabel gebied weigert het Ziggo/Casema de dialoog aan te gaan met de klanten om uit te leggen wat er mis gaat en om eventueel via de klanten te vernemen wat de exacte problemen zijn zodat één en ander snel opgelost kan worden.

    Na het opheffen van de digitale TV headend van Ziggo/Multikabel hangt dat deel van het volledige Ziggo kabel gebied er maar een beetje bij qua monitoring en storingsdetectie door Ziggo/Casema, zodat het uitblijven van informatie van Ziggo/Casema over het verloop van storingen en onderhoud een kwalijke zaak is. Hoewel de Ziggo/@Home medewerkers af en toe nog wel eens proberen te reageren op storingsmeldingen uit de Ziggo/Casema/Multikabel regio heeft dat praktisch gezien ook niet veel nut aangezien zij ook veelal niet blijken te weten wat Ziggo/Casema aan het uitvoeren is.

    Hoog tijd dus dat er ook een "TVdigitaal" komt voor het Ziggo/Casema/Multikabel gebied met dezelfde kennis en kunde om de klanten te informeren.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina