1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Pagina's worden niet weergegeven, wel na een reload

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door meermeer, 22 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Getest is bij de kennis met AiO-Basic.
    Verschillen waren er wel maar minimaal. De indruk was dat sommige andere Ziggo nummers ietsje sneller waren net zoals de Tiscali(?) nummers, met de OpenDNS servers was bijna niet te werken gezien de traagheid.

    Gezien de minimale verschillen geen metingen gedaan of notities gemaakt. Zou ook niet weten hoe anders dan via mijn WatchMouse.com account.
    Idd. moet je bij AiO-Basic ff wennen dat het allemaal niet zo snel gaat en dat die machine een soort laptop is wat ook minder snel werkt dan mijn eigen machine.

    Er is gewerkt met de machine via de kabel in het modem. Daarna de router opgetuigd en in gebruik genomen.
    Eerlijk gezegd had ik zo de gedachte van we wachten wel af totdat er 'iets' gebeurd bij Ziggo. Want nu valt de verbinding niet meer weg en dat was wel het geval in de eerder gemelde sitiuatie.
    Raar maar waar; nu gaf een laptop met XP dezelfde problemen. Traag, traag... Dus is de traagheid niet meer terug te voeren op een Win-versie.

    Op een gegeven moment heb je wel genoeg van computers gezien. Het is slechts een werktuig om op internet te komen. :x

    Morgen ga ik weer naar de machine toe om hem te customizen. Dat moet omdat we de machine zoals bekend terug gebracht hadden naar de fabrieksinstallatie om verkeerde instellingen te voorkomen.

    Wat moet ik en kan ik nog doen en hoe :?:
    Als vast bedankt want ik ga nu ter kooi en krijg hopelijk geen nachtmerries over computers. :mrgreen:
     
  2. neej, erbij staat ook,
    Ik heb de modum via de reset knop, gereset en kreeg nu wel een nieuw ip adres, hiervoor had ik het ipadres gelijk aan het oude modum.
     
  3. OK, ik haalde dat er niet direct uit. :oops:
     
  4. Eind goed, al goed?

    Vandaag vloog de Ziggo-pagina bij mij op de machine.
    Daarna naar de probleemmachine gegaan op de andere lokatie in 1781 en die draaide nu ook als een tierelier.
    :pompom:
    Eind goed, al goed? Ik hoop het van harte.
    Het is wel onbevredigend dat Ziggo niets heeft vermeld. :sad:

    Dit na alle ellende en na niets meer te hebben veranderd werkt het ineens weer perfect. Zeker de kaboutertjes gedaan... :oyeah:
     
  5. Het is laat maar ik meld het maar even: CeeS ik heb je reactie gelezen en zal morgen alsnog even doen wat je vroeg (speedtesten op verschillende tijden).
    Bij voorbaat dank voor uw hulp, wederom.
     
  6. Droevenis ten top, t is nog steeds niet goed, nog steeds server errors, kan pagina niet vinden. huilbaar iig
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina