1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Pagina's worden niet weergegeven, wel na een reload

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door meermeer, 22 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Probleem lijkt inmiddels opgelost te zijn!
     
  2. jups alles werkt weer@ Wow Cees, jij zei ik pak het op, en 10 minuten laten werkt alles weer!
     
  3. Nou zelf doe ik daar niets aan hoor, ik heb het probleem alleen even doorgegeven aan iemand die weet wie het beheer doet van de DNS servers in MK-gebied en gevraagd even te kijken. De heeft vermoedelijk de DNS servers een (virtuele) schop gegeven waarna het weer werkt.
     
  4. Cees,in ieder geval bedankt voor de moeite!

    Maar...wat ik niet begrijp is dat de HD glashard ontkent dat er een probleem is en dat ze je ook niet willen helpen.
    Wat moeten we doen als jij niet helpt?

    Hans
     
  5. Dit zijn precies de 'problemen' waar een forum goed werkt. Met een grote groep mensen zie je vrij snel wat er aan de hand is. Hier was redelijk snel duidelijk dat het probleem alleen in Multikabel gebied speelde en met DNS te maken had. Daarom is het makkelijker voor ons forumgebruikers om via de informele contacten een melding te doen die dan vrijwel direct op de juiste plaats terecht komt en het probleem opgelost wordt.

    De helpdesk zal met dit probleem meestal niet snel een oplossing weten te vinden omdat zij maar 1 klant zien met een probleem wat lijkt op zijn eigen computer te zitten. Pas als er tientallen mensen bellen met gelijksoortige problemen zal het langzaam duidelijk worden dat er iets aan de hand is. Echte onkunde van de helpdesk wil ik dit zeker niet noemen omdat er daarvoor te weinig meldingen van binnen zullen komen om een patroon te kunnen zien.
     
  6. Momenteel hetzelfde probleem met he't 'refreshen' van pagina's. Met de openDNS DNS servers werkt internet wel(alleen een stuk trager dan dns servers van ziggo)

    Is het 'just me' deze keer of? (pc rechtstreeks op modem trouwens)
     
  7. Hier nog steeds problemen.. Met refresh komt hij wel bij pagina's. Maar onduidelijk of het probleem niet ook veroorzaakt wordt door het nieuwe modem.

    Up/Down namelijk niet ok op het ogenblik. Grr....

    Arjan (heiloo)
     
  8. Update -> Heiloo had globaal probleem. De storing is opgelost, pagina's laden weer normaal, maar upload en teleofnie hebben bij mij nog steeds problemen.
     
  9. Hier hetzelfde probleem: vooral op dit forum moest ik veel refreshen.

    -veel time-outs ook in FullTilt: verbinding wordt afgekneld
    -TV decoder signaal loopt regelmatig vast of zenders storen

    Ik gebruik overigens niet de nieuwe IE8.

    Let wel: dit werkte voorheen goed, sinds er een aantal maanden geleden een specialist is gestuurd die alle mogelijke storingsbronnen heeft aangepakt en de installatie heeft vernieuwd.
    Lijkt een oud probleem te wezen dat ineens terugkeerd sinds een week of twee.

    Ondernomen acties:
    -routerfrequentie aangepast om te kijken of iemand in de buurt misschien dezelfde frequentie gebruikt, (woon immers aan de haven dus veel draadloos verkeer hier), de download snelheid is nu verhoogd maar de verbinding wordt nog steeds om de minuut afgekneld.
    -MTU naar 1200 gezet: geen merkbaar effect (en eigenlijk ook niet wenselijk ivm. PS3 MTU).
    -verbinding met de router naar het modem gecontroleerd: geeft aan: sterkte is uitstekend, geen ander verkeer op het netwerk en geen storingen geweest.

    Zit eraan te denken statisch IP te gebruiken maar het netwerk schema geeft geen pieken of dalen aan in de netwerkverbinding in de laatste paar uur. Anders weet ik het ook niet.
     
  10. Wat heeft een statisch ip te maken met een slechte verbinding ?
    Ik zou dat zowiezo niet doen, want als je geen dynamisch ip meer ingesteld hebt wordt je ip adres uitgedeeld aan iemand anders en heb je zowiezo geen verbinding meer.

    Je moet eerst even systematisch bekijken wat er nu werkelijk mis gaat. Je schrijft namelijk dat je digitale TV signaal ook storing heeft, dus zou je dan denken dat je signaal wat je huis binnen komt niet goed is, dat kan een externe storing zijn. De helpdesk kan het signaal van je modem bekijken en als dat niet goed is een monteur langssturen.

    Maar over je verbinding dan nog de volgende vragen:
    • Als je verwacht dat het door je draadloze verbinding komt, dan moet je even met een kabel de computer op je router aansluiten en dan kijken of het beter werkt. Is dat hetzelfde, dan is het niet je draadloze netwerk.
    • Je hebt ook al een nieuw modem schrijf je en de verhoogde snelheid, welk modem en abonnement heb je dan ? Alles-in-1-extra en een Arris modem?
    • Wat voor router (merk en type) gebruik je ? (je probleem zou ook in je router kunnen zitten namelijk als die de hoge snelheid niet aan kan)
    • En wat gebeurt er als je de computer met een kabel direct aan de modem aansluit, dus zonder de router, is het dan hetzelfde ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina