1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ervaringen met video on demand

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door lionking!, 22 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb dit weekend voor het eerst een film via video on demand bekeken en de kwaliteit vond ik redelijk tot goed,de prijs vind ik wat aan de hoge kant en het beschikbaar stellen van de film voor 24 uur vind ik ook wat aan de zuinige kant.Bij ons in de buurt huur je films voor €3,50 dus dat scheelt toch bijna €1,50.
    Het menu dat je moet bedienen om de film te zoeken vind ik niet echt handig ik had liever een complete lijst met de nieuwste films zodat je ze uitzoeken kunt,nu moet je ze een voor een langs scrollen. Ik verwacht dat video on demand het de videotheken zeer moeilijk zal maken en binnen
    5 jaar geheel zullen verdwijnen, maar ja dat is nou eenmaal de vooruitgang.
    Ik ben ook wel nieuwsgierig wat jullie aan ervaringen hebben met video on demand.
     
  2. video on demand

    Op zich werkt het prima, de prijs is m.i. net een fractie te hoog, ik zou meer afnemen als de prijs ong. een euro lager was. Vervelender en ook onbegrijpelijk vind ik dat het geluid bijna altijd alleen in stereo (Dolby 2.0) wordt meegestuurd terwijl de films zijn voorzien van Dolby 5.1. De decoder heeft niet voor niets een optische uitgang waar veel gebruikers hun surroundsetje aan hebben hangen! Bandbreedte? Dit zou eigenlijk de prijs nog verder moeten drukken... ik krijg nu dvd's met 5.1 geluid gratis thuisbezorgd voor € 3,30 per stuk...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina