1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Frequentie wijzigingen netwerken Noord en Oost Nederland

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door TVdigitaal, 22 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wel de juiste netwerkcode en frequentie ingevuld?

    Klik hier
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jun 2009
  2. Als het goed is wel ja:


    postcodes: 9501 t/m 9503
    Frequentie: 369.00
    Netwerknr : 9700

    Heb eigenlijk alles wat ik zo kon bedenken nu al dubbel gecheckt, helaas nog geen oplossing kunnen vinden :p
     
  3. De decoder al gereset( stroom er even af) ?
    Dan opnieuw laten zoeken.
     
  4. Ja, heb ik ook al een aantal keer gedaan :+
     
  5. postcodes: 9501 t/m 9503
    frequentie: 369.00
    Netwerknr: 9600 ipv 9700
     
  6. Oh my god, ik heb niet eens gezien dat ze dat Netwerknummer veranderd hadden in 9600 voor mijn postcodegebied, vreemd :oops:

    Nu werkt het inderdaad weer perfect.
    Bedankt Barbarian! :thumb up:
     
  7. Graag gedaan, blij dat het weer werkt :)
     
  8. Ik zit in postcodegebied 9451 en heb nog steeds een BER van tussen de 100 en 600 en dus haperend beeld en freezes op kanalen 101 t/m 103 (Film 1). Niks veranderd aan de bekabeling of wat dan ook, het werkte altijd perfect. Alle instellingen gecontroleerd, PVR (Humax 9200c) opnieuw gestart, niks heeft effect.
     
  9. Problemen Film1,1,1.2.1.3 en film1+1

    Hallo Allemaal

    Ik heb sinds 5 dagen een wat vreemd probleem.
    Ik heb een abbonement op het Film1 pakket,maar er geven er maar een paar beeld.

    Op Film 1,1.2.1.3 en film 1+1 krijg ik een e 48 melding,terwijl action wel werkt en HD ook.

    Ik heb de juiste netwerk code:369.00 en 9003,andere zenders werken allemaal wel

    Ik woon in Hattem.

    meer mensen met dit probleem?en wat is de oplossing,kabels zijn pas vernieuwd

    Gert Passmann
     
  10. Humax IRHD-5000C

    Goedeavond,

    Vorige week net als velen de bekende freezes gehad en het niet kunnen kijken naar bepaalde zenders. Dit omdat Ziggo frequentie wijzigingen heeft doorgevoerd.

    Mijn digitale ontvanger gereset na het lezen van dit forum. Voor de reset deed hij het prima maar nu lijkt het alsof de update die ik enige tijd geleden heb gedraaid er niet meer opzit. Hij doet er erg lang over om op te starten (zo'n 15 a 20 seconden) en erg lang om van zender naar zender te zappen. Ook is de klok verdwenen die hij had op het moment dat hij op standby stond. Zijn er mensen die dit probleem herkennen of weet iemand hoe dit op te lossen ? Verder geen problemen tegengekomen met deze ontvanger, dus een tevreden gebruiker (van de ontvanger dan :wink: )

    Alvast bedankt.

    Groet Pat
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina