1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Compliment

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Reind, 22 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,
    20 April heb ik een A in 1 Plus abonnnement aangevraagd( en router) met behoud van telefoonnummer,In Mei is door de monteur alles aangesloten,telefoon werkte uiteraard nog niet via Ziggo,(nog wel via KPN),8 dagen later werkte dit ook via Ziggo en was mijn abonnement bij KPN afgelopen (geld is ook al terug gestort door de KPN),intussen nog 2 smartcards laten registreren via de site van Ziggo, ééntje gekocht via het internet van 20 euro voor mijn Humax 5050c, en ééntje die bij ik bij de decoder kreeg een week na aansluiting van alles in 1 plus,de 1e kaart was natuurlijk jaren geleden al geregistreerd.

    Vandaag de eerste factuur van het nieuwe pakket gekregen ,bedrag klopt tot in de puntjes,en een voor mij heleboel overmatige informatie,maar die toch nodig zijn voor Ziggo.

    Na de soms ergelijke berichten hier op dit forum, vind ik het toch wel even gepast om een schouderklopje uit te delen.
    Bij deze.:grin:
     
  2. Leuk om te lezen :thumb up:
     
  3. Voor het topic wordt gekaapt door cynici, zeg ik: gefeliciteerd, en dank voor het delen van je ervaring.
     
  4. Niks bijzonders in feite en eigenlijk geen pluim waard, want de service en dienstverlening van Ziggo behoort STANDAARD ALTIJD zo te verlopen.
    Dus laten we voorkomen dat we telkens bij dit soort berichten Ziggo een pluim in de r..t gaan zitten drukken.
     
  5. Dus als iets goed gaat mogen we geen compliment geven.
    Hier op het werk krijgen wij ook weleens een compliment van klanten,
    en die zijn altijd leuk om te krijgen, dan weet je waar je het voor doet.

    Dus hierbij, een compliment voor Ziggo.


    Tommy.
     
  6. Een compliment voor Ziggo

    Daar sluit ik me helemaal bij aan !

    Ik heb twee weken geleden Alles-in-1 Extra aangevraagd. Twee dagen later lag de bevestiging van de KPN voor de overdracht van het telefoonnummer in de bus. De dag erop de bevestiging van Ziggo met alle gegevens.

    Binnen een week het DHZ installatie pakket ontvangen en (toevallig) dezelfde dag was het hoofdnummer van mijn oude ISDN lijn al geporteerd.

    Kon direct bellen via Ziggo.

    Zo soepel kan het dus ook gaan !

    Klasse Ziggo :thumb up:
     
  7. Ik heb op 30 juli Alles in 1 aangevraagd (gewoon via internet) en binnen 1 à 2 dagen stond er info bij "mijn orders". Als leverdatum stond donderdag 6 augustus. Ik heb het ook netjes gekregen vanmiddag. :thankyou:

    Ik moest zelf alles installeren, maar dat ging zo makkelijk. Geen problemen gehad. Zelf activeren van modem was in 1 keer gelukt en telefonie deed het al na 1 minuut. Digitale televisie was (soms met behulp van handleiding) zo geinstalleerd.

    Internet, digitale televisie en telefonie werken perfect. :pompom:

    Ik heb zoiezo nooit problemen gehad met Ziggo. Het ergste wat ik mee gemaakt heb, is dat mijn internet het paar uur niet deed (en kwam weer vanzelf terug). Terwijl ik klant ben sinds 2001. :cool:
     
  8. Klopt, zo zou het altijd moeten verlopen.
    Tussen al het "geklaag" hier op het forum mag er best eens een positief bericht te lezen zijn. Ziggo laat hiermee zien dat ze het wel kunnen.
     
  9. Vind ook dat als iets negatief verloopt dat dit mag worden vermeld en zeker ook als iets positief verloopt dus goed gedaan Reind:thumb up:
     
  10. er is bij mij in het verleden erg veel fout gegaan, en er gaat regelmatig nog wel eens iets fout.
    maar.... tot nu toe is alles achteraf prima en netjes opgelost door ZIGGO.

    dat is in het begin soms wel even anders geweest, mijn compliment is dan ook dat ik vind dat het wel steeds stapje voor stapje beter gaat met ZIGGO.

    over het algemeen vind ik ZIGGO best coulant en vaak toch bereid om de mensen na een lang probleem toch tegemoet te komen.

    daarom ben ik ook gewoon gebleven. :shock::oyeah:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina