1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alles-in-1 niet werkend na afsluiting

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door vanabbe, 22 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Goed ik ben hier uiteindelijk terechtgekomen na een maand proberen mijn probleem op te lossen via de klantenservice.

    Op 25mei werd ik afgesloten, omdat er onenigheid was tussen Ziggo en mij over een rekening. Gelijk contact opgenomen met Ziggo klantenservice en die zouden mij weer aan gaan sluiten.
    Na ruim een week deed mijn digitale tv het weer. Telefonie en internet helemaal niet.
    Maar weer contact opnemen dus, met enig resultaat want een week later kon ik weer bellen en gebeld worden.
    Het enige probleem is dat ik wel kan internetten maar maximaal 10kb/s haal bij een speedtest.
    [​IMG]

    Ik ben nu al zon 2 weken aan het bellen met de klantenservice en die hebben herhaaldelijk geprobeerd het op te lossen door mijn modem op afstand te resetten enz. Die komen er ook niet aan uit op deze manier en hebben het doorverwezen naar de Technische dienst omdat (denk ik, de snelheden die ik mag bereiken niet goed staan ingesteld in de modem). Maar nu 2 weken en veel telefoontjes en ziggothuishulp chatgespreken verder kan niemand mij vertellen wat nu de status is!

    Ik word hier ondertussen echt wanhopig van want er is geen mogenlijkheid om mensen van de technische dienst aan de lijn te krijgen op te emailen wat in mijn ogen een vreemd iets is.

    Ik hoop dat iemand van Ziggo hier mij verder mee kan helpen, want ik heb nu 3 weken vakantie en kan dus niks met mijn internet.

    Alvast bedankt
     
  2. Lijkt wel of je modem vastzit met het profiel van het gratis standaard internet abonnement wat behoort bij een 'alleen telefonie abonnement', dan krijg je namelijk gratis een 64kbit/s lijntje.

    Misschien verklaart dat wat meer?
     
  3. Daar had ik zelf ook al aan gedacht. Maar neem aan dat ze dat bij de technische dienst zelf ook kunnen zien. Hoop dus op deze manier dat iemand van Ziggo mijn probleem oppakt en er daadwerkelijk iets mee doet :?
     
  4. Nooit iets aannemen, maar goed, suc6 er mee.
     
  5. zijn er ook mensen van ziggo die dit lezen??
     
  6. log eens in op je moden

    http://192.168.100.1
    login met admin en paswoord motorola

    ergens bij configuration heb je reset naar defaults of zoiets dat op slaan en ff half uurtje modem uitzetten stekker eruit.

    Modem si dan weer helemaal default en zal weer nieuwe instellingen krijgen.

    Eventueel je router er tussen uithalen tijdelijk en rechtstreeks op je pc/laptop hangen zodta je zeker weet dat je router niet probleem is voordat je dit doet.
     
  7. Nah ja net ff ziggo thuishulp gedaan.

    15:20:49 Systeem
    Welkom bij de Ziggo Klantenservice
    15:23:26 Systeem
    ... heeft de sessie betreden!
    15:23:26 Systeem
    U bent verbonden met ...
    15:23:34 ...
    Een goede middag, Ziggo helpdesk, u spreekt met .... Hoe kan ik u van dienst zijn?
    15:23:41 ...
    goeiedag
    15:23:41 ...


    15:24:00 ...
    Wat kan ik voor u doen?
    15:24:12 ...

    Ik heb een bericht geplaatst op ziggo-gebruikers.nl zou u dit even door willen lezen?
    15:24:14 ...

    vanabbe
    Junior Member

    Geregistreerd: 22 juni 2009
    Locatie: Breda, Casema
    Ziggo Internet: All-in-1
    Berichten: 2

    Alles-in-1 niet werkend na afsluiting
    Goed ik ben hier uiteindelijk terechtgekomen na een maand proberen mijn probleem op te lossen via de klantenservice.

    Op 25mei werd ik afgesloten, omdat er onenigheid was tussen Ziggo en mij over een rekening. Gelijk contact opgenomen met Ziggo klantenservice en die zouden mij weer aan gaan sluiten.
    Na ruim een week deed mijn digitale tv het weer. Telefonie en internet helemaal niet.
    Maar weer contact opnemen dus, met enig resultaat want een week later kon ik weer bellen en gebeld worden.
    Het enige probleem is dat ik wel kan internetten maar maximaal 10kb/s haal bij een speedtest.


    Ik ben nu al zon 2 weken aan het bellen met de klantenservice en die hebben herhaaldelijk geprobeerd het op te lossen door mijn modem op afstand te resetten enz. Die komen er ook niet aan uit op deze manier en hebben het doorverwezen naar de Technische dienst omdat (denk ik, de snelheden die ik mag bereiken niet goed staan ingesteld in de modem). Maar nu 2 weken en veel telefoontjes en ziggothuishulp chatgespreken verder kan niemand mij vertellen wat nu de status is!

    Ik word hier ondertussen echt wanhopig van want er is geen mogenlijkheid om mensen van de technische dienst aan de lijn te krijgen op te emailen wat in mijn ogen een vreemd iets is.

    Ik hoop dat iemand van Ziggo hier mij verder mee kan helpen, want ik heb nu 3 weken vakantie en kan dus niks met mijn internet.

    Alvast bedankt

    #2
    Vandaag, 13:26

    Brammetje
    Senior Member

    Geregistreerd: 19 april 2008
    Locatie: De Beemster | Multikabel
    Ziggo Internet: Alles in 1 Extra | Motorola SBV5121E | Linksys WRT610N | Usenet: Hitnews.eu
    DTV: iPVR-9200C via Onkyo Home Cinema (woonkamer) | 2x IR-Fox C (slaapkamers)
    Berichten: 1.695


    Lijkt wel of je modem vastzit met het profiel van het gratis standaard internet abonnement wat behoort bij een 'alleen telefonie abonnement', dan krijg je namelijk gratis een 64kbit/s lijntje.

    Misschien verklaart dat wat meer?
    __________________

    15:25:17 ...

    Ik had er een speedtest.net grafiek bij gedaan maar die kan ik natuurlijk hier niet copy/pasten. resultaten waren in ieder geval
    15:25:17 ...


    15:25:41 ...

    download: 0.08MB/s / upload: 0.08MB/s/ ping 17ms
    15:26:00 ...
    Heeft u voor mij uw postcode en huisnummer?
    15:26:07 ...

    ...
    15:26:30 ...
    Ik ga even kijken voor u, moment aub
    15:37:10 ...
    Helaas kan ik hier niets aan doen maar ik zie dat er hiervoor een taak is aangemaakt voor de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is, ook zie ik dat die taak vandaag is geopend wat betekent dat collega's hiermee bezig zijn.
    15:38:04 ...

    denkt u dat het inderdaad zo is dat ik alleen maar een 'alleen telefonie abonnement', dan krijg je namelijk gratis een 64kbit/s lijntje heb op het moment?

    15:39:10 ...
    Het lijkt hier wel op maar ik kan dat niet met zekerheid zeggen omdat ik niet kan zien wat er in de modem staat, dat kunnen mijn collega's wel die hier mee bezig zijn.
    15:39:27 ...

    ok. kunt u zien hoe laat mijn taak is geopend?
    15:40:25 ...
    22-JUN-2009 13:59:09
    15:40:45 ...
    ok nog niet zo lang geleden dus. nah ja dan wacht ik het maar even af
    15:40:53 ...
    in ieder geval bedankt voor je moeite
    15:41:30 ...
    Als deze afdeling de taak heeft opgepakt moet het binnen 48 uur opgelost zijn.
    15:41:42 ...

    ok bedankt.

    -----------------------

    Ik zal dus nog maar niet zelf alles naar default zetten stel je voor dat ik me stekker er uit heb en ze zijn er mee bezig ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jun 2009
  8. OK ssucces
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jun 2009
  9. Was daar nu die hele lap gequote tekst voor nodig? Je blijft scrollen met die lappen tekst.
     
  10. ja idd, waar kan ik mijn batterijen declareren.......?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina