1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

verhuizen van @home naar casema gebied

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door hangaroa, 22 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Op 15 mei heb ik bij Ziggo doorgegeven dat ik op 1 juni van Zuid Limburg naar Woudenberg zou verhuizen. Met mijn verhuizing wil ik graag mn instellingen van digitale tv (alle kanalen, geen extra paketten) en internet (goedkoopste verbinding) omzetten. Helaas werd aangegeven dat het omzetten van de verhuizing een maand in beslag zou nemen, maar vanaf di 16 juni wel verwerkt zou moeten zijn.

    Inmiddels is de zondag alweer gepasseerd en heb ik nog steeds geen internet (ik post dit met mn G1) en ook geen digitale tv. Ik kom wel zover dat ik op de ziggo activatie pagina kom, maar als ik op volgende klik zegt ie "Helaas, modem activeren mislukt. Neem contact op, bladiebla." Dus ik heb de afgelopen week iedere dag contact opgenomen met hun maar telkens zonder succes. Ik heb het mac adres al een aantal keer doorgegeven en mijn dag begint met het resetten vd modem. Daarnaast lopen mijn telefoonkosten hiervoor ook nog eens extra hoog op.

    Voor de digitale tv zou mij een nieuwe smartcard worden toegestuurd. Een vd telefonistes had me zelfs n tnt track & trace code gegeven die foutief was (!?). Maar nog steeds heb k niks ontvangen...

    In het verleden heb ik weinig slechte ervaringen gehad met @home of ziggo, maar ik begin steeds meer een ontevreden klant te worden op deze manier. Mijn zus is inmiddels al overgestapt naar digitenne en als dit nog een paar dagen duurt ben ik ook van plan om verder te kijken.

    Zijn er meerdere mensen die zich een beetje in deze problemen herkennen? En waar dit aan zou kunnen liggen? Ik zou het daarnaast erg fijn vinden als iemand van Ziggo ook een reactie hierop zou kunnen plaatsen, wellicht dat ik deze vertraging dan beter begrijp.
     

  2. @hangaroa,

    Als u via een PM je adresgegevens, klantnummer en bovenstaande klachten doorgeeft, pakken wij deze gelijk voor u op.

    Graag vernemen wij van u.

    Met vriendelijke groet,

    Ziggo Webteam Renée
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina