1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Bestelling niet afgerond

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door lenteb, 21 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. :roll:Eenige tijd geleden het ITV pakket besteld, voor 16,95 pm. Binnen 4 dagen alles in huis. Dan begint het echter mijn itv werkt nog steeds niet, en elke medewerker die ik aan de telefoon krijg, verteld mij dat mijn bestelling nog niet is afgerond en dat zij hier niets aan kunnen doen.

    Als er iemand is die dit ook meegemaakt heeft, zou hij willen vertellen wat de oplossing was.:roll:
     
  2. Je had met gebruik van de Zoek-functie makkelijk drie posts of topics kunnen vinden van mensen met dezelfde ervaring. Door de extreem snelle levering van het installatiepakket ITV is de order in het systeem vaak nog niet afgerond bij ontvangst van het pakket. Het slechte nieuws is dat je moet wachten voor dat wel is gebeurd. Het goede nieuws is dat je in de tussentijd ook die €16,95 nog niet betaalt.
     
  3. voor de kerstdagen werd ik plat gebeld door ziggo of ik alles in een wou nemen naar mijn gegevens te hebben genoteerd heb ik tot nu toe helemaal niks weer gehoord dat is ook ziggo lol:giveup:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina