1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Reparatie duurt erg lang

Discussie in 'Humax iHDR5050-C (HD-PVR)' gestart door DutchFox, 20 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeker gezien de zeer korte tijd dat jij hem hebt kunnen gebruiken had ik als ik jou was vervanging geƫist i.p.v. reparatie ook al staat de verkoper in zijn recht om hem te laten repareren.
    Maar goed klantvriendelijkheid staat niet bij elk bedrijf bovenaan het aandachtslijstje... :(

     
  2. HUMAX iHDR-5050C in reparatie wegens E48-32 Geen signaal

    Na enkele contacten met HUMAX in Eindhoven waren zij (het forum hier ook) er van overtuigd dat-ie stuk was. Hoewel ik hem via internet gekocht heb (is toch redelijk normaal anno 2009) adviseerde HUMAX de decoder direct naar Eindhoven te sturen. Op 12 juni 2009 op de post gedaan. Inmiddels word ik al vier weken aan het lijntje gehouden met kreten als we wachten op serviceonderdelen en heb deze week nog even geduld. Vervolgens vragen ze naar het serienummer wat ik niet heb want de decoder staat in Eindhoven! Een vervangend exemplaar sturen is technisch (?!) niet mogelijk zeggen zij en verwijzen mij naar de internetshop omdat ik hem daar gekocht heb.
    Waarom is iedereen zo enthousiast over dit apparaat terwijl er zoveel storingen zijn? Waarom zet HUMAX dit apparaat in de markt terwijl zij geen service bieden en reparaties kunnen uitvoeren. Zij zijn niet in staat ook maar enige indicatie te geven over de reparatietijd en kunnen het apparaat niet binnen hun organisatie traceren. Vandaag, 9 juli 2009, contact opgenomen met de internetshop en laten we hopen dat dit iets oplevert.
    Al met al ben ik dus zeer ontevreden! Kan de Ziggo-gebruikers groep enige pressie uitoefenen zodat mensen zoals ik weer snel over een goede en bruikbare decoder kunnen beschikken? HELP!
     
  3. De mijne staat er (bij Humax) nu vanaf 25 mei, vandaag nog contact gehad met Humax. Ze wachten nog steeds op software. (dit hoorde ik 2,5 week geleden ook al) Ik heb nu de leverancier Expert gevraagd (met drang) om een nieuw exemplaar. De reparatie tijd vind ik onacceptabel. De leverancier zal mij z.s.m. informeren of dit gaat lukken. :sad:
     
  4. lees mijn eerdere posts over je rechten nog eens en sommeer je leverancier een oplossing te leveren.
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  5. Wij hebben eergister overigens van De Block, nadat ze bericht hadden gekregen van Humax dat er inderdaad sprake was van garantie-reparatie, een nieuw exemplaar gehad. Waarschijnlijk wilden ze dus wel voordat ze dat deden eerst uitgesloten hebben dat hij moedwillig gesloopt was. Maar de afhandeling is verder dus keurig; we hoeven niet te wachten tot Humax ermee klaar is.
     
  6. Ik kreeg vandaag een telefoontje van Expert dat ik een nieuwe humax mag komen afhalen, hiermee is mijn probleem opgelost.
     
  7. Wat er aan het apparaat fout zat, we zullen het niet weten want ik heb een nieuwe gekregen.
     
  8. ze lezen daar zeker mee;)
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  9. Zou zo maar kunnen... en daar blijkt het nut van een forum zoals dit maar eens te meer. :)
     
  10. HUMAX iHDR-5050C in reparatie wegens E48-32 Geen signaal

    Mijn HUMAX 5050C is op 12 juni 2009 in reparatie gegaan wegens een defect tuner. Heb hem naar HUMAX in Eindhoven gestuurd. Leverancier zei dat hij niets voor mij kon doen want ik had de 5050C naar hem moeten sturen. (Dan gaat het zeker sneller?)
    Regelmatig contact met HUMAX leverde niets op. Zij zijn niet eens in staat je decoder daar te traceren. Donderdag 9 juli weer gebeld. Konden nog niets zeggen... wachten op onderdelen. Blijkt dat hij vrijdag, 10 juli, bij mij bezorgd werd! Dus donderdag was hij daar al lang weg! Hadden ze toch wel even kunnen melden.
    De 5050C is 4 weken weg geweest. Gelukkig doet hij het nu weer.
    Over de gang van zaken bij HUMAX ben ik verder zeer ontevreden. Zij zijn absoluut niet in staat enige zinnige informatie te leveren als zij iets in reparatie hebben. Ik hoop maar dat hij het blijft doen want ik was behoorlijk "pissed" over de hele gang van zaken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina