1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Reparatie duurt erg lang

Discussie in 'Humax iHDR5050-C (HD-PVR)' gestart door DutchFox, 20 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Is er in de voorgaande tien posts niet al drie keer gesproken van 14 dagen?

    Nou duurt reparatie bijna altijd langer, maar je kunt wel sterk aandringen op vervanging in de tussentijd.
     

  2. Dat zou inderdaad langzamerhand wel gaan spelen. Het probleem is echter dat het eerst een dag of tien zou duren. Toen kwam er een week bij, toen weer en week, enzovoort.
    Ik had steeds zoiets van: "Voor die week ga ik niet onnodig heen en weer slepen met een apparaat."
    Zoals gezegd heeft de winkelier intussen wel een HD-ontvanger aangeboden zonder opnamemogelijkheid. Dat vond ik niet handig, omdat ik dan nog niet in HD kan opnemen en allerlei instellingen en kabels zou moeten veranderen/omgooien. (Ik kan op dit moment wel opnemen op een HDD-recorder, alleen niet in HD-kwaliteit (wel digitaal) en maar één programma tegelijk.)
    Ik wacht dus maar even af en hoop dat het nu inderdaad snel gaat.
     
  3. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Dat is toch ook al een zeer vreemde zaak.
    Dan kan ie toch net zo goed voor een ander Humax 5050c exemplaar zorgen?
     
  4. Dan moet hij er wel een hebben. HIerboven zei ik al dat ik niet verwacht dat hij van ieder apparaat dat hij verkoopt een exemplaar heeft staan. Dat is een veel te grote investering. Daar zou m.i. Humax wel voor kunnen zorgen.

    Overigens ben ik zo vrij geweest in dit (http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=18001 draadje te vragen of er iemand is die meer weet over dit defect en een mogelijke oplossing (ik weet niet op zo'n heen en weer linkje mag, moderators, anders mijn excuses).
     

  5. Dus, resumerend kunnen we stellen dat na een maand er nog geen sprake KAN zijn een apparaat als leen-toestel op voorraad te hebben ivm. "de investering hierop".
    Een simpele losse decoder kan er net af!?!

    Ik trok maar eens de stoute schoenen aan, en blijf 'net zolang' in de winkel totdat je EEN 5050c aangeboden krijgt.

    Ik ben benieuwd naar DIE trilogie die ze allemaal ten gehore brengen, om de klant maar te sussen. :arrow:
     
  6. Het ging mij er niet om wat men vindt maar wat juridisch daarvoor gangbaar is. Alleen daarmee kun je een winkelier aanspreken.
     
  7. Inderdaad, en het is ook geen speciale Block-service o.i.d.. Onze PVR was na drie dagen al overleden maar de enige optie van De Block was opsturen naar Humax en hen laten bepalen wat er moet gebeuren; niks vervanging, niks leen-apparaat. Dus geen TdF in HD dit jaar, want ik zie Humax 'm niet voor het einde van de tour repareren...
     
  8. Ik heb een nieuwe gekregen! :thumb up: Hij draait al. Het heeft even geduurd, maar ik ben uiteraard blij met het nieuwe exemplaar.



    (NB. Ik had eerst een bericht geplaatst met naam en adres van deze winkel, maar die bijdrage is verwijderd. Mag dat niet? In dat geval excuus.)
     
  9. Naam van de winkel mag wel, maar niet verpakt als reclameboodschap met alle adresgegevens. Zie de forumregels.
     
  10. Toppie, schijnbaar niet, want mijn quote met reactie is ook verwijdert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina