1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

hoe kom je van ziggo af

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door joyce@123deuitkomst.nl, 20 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds mei 2008 probeer ik van een aantal "gratis proefzenders"af te komen. Bij het afsluiten van het abonnement voor digitale televisie bij Multikabel kregen we keuze paketten de eerste twee maanden gratis. NIET dus. Gelukkig is na heel veel moeite een deel van de ongewenste zenders gestopt. Film 1 is ook een zender waar ik NOOIT naar kijk. Maar bellen, e-mailen, formulieren op de website invullen en brieven schrijven, NIETS helpt. En het wordt gewoon iedere maand afgeschreven het complete pakket, waarvan ik film1 al zo'n 20 keer heb opgezegd. En als je dan storneerd, dan bellen ze niet om te vragen waarom, nee, je krijgt gewoon aanmaningen. Ik heb zelfs een brief gestuurd met wat ik al betaald heb en eigenlijk had moeten betalen, maar helaas geen reactie, alleen maar herinneringen en aanmaningen:no:. Wie weet hoe ik van film1 af kom, zonder dat erediviselive en sport1 verdwijnen? Ik weet het echt niet meer....
     
  2. Mja, zet je verhaal eerst eens in het goede deel van het forum... Dit gaat over digitale tv dus plaats het daar dan ook.

    Suc6!

    [edit] Reeds verplaatst...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2009
  3. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Heb je het ook al getracht via "Mijn Ziggo" op de site van Ziggo?
    Daar kun je pakketten aanvragen en opzeggen.
     
  4. Bij mij was in het begin van de digitale tv ook 'automagisch' film & sport pakketten van canal+ geactiveerd

    de 1e 3 maanden viel het niet op, vanwege de gratis periode
    maar toen er 40,- meer afgeschreven werdt dan de bedoeling was, heb ik contact genomen met (@home )
    2 dagen later waren de zenders op zwart, en kreeg ik een creditnota van 80 euro, een paar weken erna
    ( 2 maanden, aangezien niet duidelijk was waarom het was aangezet op mijn abbo. )

    dit was naar mijn inziens goed opgelost.

    bij mij was telefonisch contact hierover voldoende, gelukkig
     

  5. Heb ik ook al drie keer gedaan. Maar ze doen net of ze gek zijn. Inmiddels heb ik besloten wat te doen. Ik stop gewoon helemaal met Ziggo. Of dat ga ik in ieder geval proberen...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina