1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Film1 HD Ghosthing/Slecht beeld

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Humaxfan, 20 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.670
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
  2. Humaxfan

    Humaxfan Forum Member

    Berichten:
    257
    Dan is het duidelijk dat dit aan Film1 ligt. Als ze dit niet serieus nemen dan zeg ik het film1 kanaal op bij ziggo. Want de rest van de HD kanalen zien er prima uit. ik ga geen 14,95 betalen voor Film1 waar ik niet meer naar kijk omdat ik me rot erger aan het beeldkwaliteit van film 1 HD.
     
  3. daidai

    daidai New Member

    Berichten:
    2
    sport 1 hd

    hoi

    willen julie op sport 1 HD kijken, want als ik golfen kijk zie ik het probleem nog meer dan bij film 1 HD, omdat de camera heel vaak op de golf player zijn gezicht staat ingezoomd.
     
  4. namttaw

    namttaw Forum Member

    Berichten:
    9
    Gisteren bij Stop-Loss op Film1 HD was het wederom niet om aan te zien. Alle beeldverbeteraars uit op mijn Philips TV, op de andere HD-zenders alles haarscherp. Word uiteraard weer niets aan gedaan. Ik kan me niet voorstellen dat anderen hier geen last van hebben?
     
  5. francey

    francey Forum Member

    Berichten:
    26
    ziggo gebeld...

    Ik heb gisteravond Ziggo maar eens gebeld over het ghosting fenomeen. Al na 53 minuten had ik een medewerker aan de lijn. De medewerker die ik te spreken kreeg is zelf gaan kijken (nog eens 10 minuten in de wacht gestaan), met een collega, en kwam tot de conclusie dat hij niets vreemds zag aan het Film1 HD kanaal.

    Op dat moment was net "Bridesflight" begonnen, met close ups van gezichten van enkele van de hoofdrolspelers. Toen ik hem daarop wees zag hij het opeens ook en klonk oprecht verbaasd. Het lag natuurlijk aan Film1 en niet aan Ziggo, maar aangezien Film1 voor haar klanten volstrekt onbereikbaar is, is de klacht aangenomen. Ik werd bedankt voor het melden (op een toon waaruit het leek af te leiden dat nog nooit iemand eerder het gemeld heeft?) en na enig aandringen mijnerzijds mocht ik mijn telefoonnummer achterlaten om wellicht eventueel op teruggebeld te worden.

    Na afloop van het gesprek heb ik on-line mijn Film1 abonnement opgezegd. Het zal nog wel enkele maanden doorlopen, maar dat zien we dan wel weer- mocht het probleem (nu het dan bekend is) verholpen worden meldt ik me wel weer opnieuw aan...
     
  6. rnuijts

    rnuijts Forum Member

    Berichten:
    63
    Toch even een reactie op bovenstaande. Film1 is prima bereikbaar. Simultaan naar Ziggo en Film1 een mail gestuurd omdat ik de September gids niet gehad heb. Van film1 had ik al naar 45 minuten! reactie. Ziggo duurde 4 dagen. Ze gaven aan dat ze niks konden doen omdat Ziggo hiervoor verantwoordelijk is, maar ze zouden de klacht doorgeven aan Ziggo. Niet dat ik daar verder iets aan heb maar toch na 45 minuten een reactie en dat is wel erg prettig.

    Hierbij de link
    http://www.film1.nl/film1sport1/faq.php?page=contact
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2009
  7. francey

    francey Forum Member

    Berichten:
    26
    Misschien film1 dan eens een mailtje sturen over het slechte beeld van film1 HD? Welke email adres heb je gebruikt?
     
  8. rnuijts

    rnuijts Forum Member

    Berichten:
    63
  9. Humaxfan

    Humaxfan Forum Member

    Berichten:
    257
    Had er ook al over gebeld met film1 en ben echt super te woord gestaan door :censored: van de helpdesk. De klacht is inmiddels bij hun bekent. en er word serieus naar gekeken wat het probleem veroorzaakt. de stream uitvoer vanaf film1 is goed maar ze hebben wel de storing in het ziggo en upc netwerk geconstateerd. Nou maar hopen dat er aan gewerkt word om dit goed te krijgen.
     
  10. francey

    francey Forum Member

    Berichten:
    26
    6 september direct mailtje gestuurd met omschrijving van de klacht, tot op heden (11 september, 22:55) nog geen reactie. Gidsje niet ontvangen is schijnbaar eenvoudiger te beantwoorden dan kwaliteitsprobleem...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina