1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Rekening

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Theike, 18 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zou wel eens willen weten wanneer de boel word afgeschreven van mijn rekening.
    Heb geen zin in een torenhoge rekening straks.
     
  2. Ik heb even naar je gegevens gekeken en kom tot de volgende conclusie:

    Bel even met de helpdesk, die kunnen je dat precies vertellen.... :thumb up:

    :schater:
     
  3. Hoe bedoel je naar je gegevens gekeken.......

    Ook nog iemand met een zinng antwoord.
     
  4. Misschien dat het stellen van een zinnige/volledige vraag een goed begin is....?

    Hoe kunnen wij mede forum gebruikers nu weten wanneer jou "bedrag" wordt afgeschreven? Een bijna onmogelijke taak. En over welke bedragen heb je het dan? Aanschaf decoder? Huur On Demand spullen? Aanvraag nieuwe pakketten? De helpdesk kan je dat vertellen OF je moet hier meer info geven zoals: wanneer je bent aangesloten, wat je hebt gekocht, welke pakketten je hebt etc, zodat mensen aan kunnen geven wat hun ervaringen zijn.

    De vraag zoals je hem nu stelt "wanneer wordt het bedrag afgeschreven" is wel erg karig en kan derhalve ook niet serieus worden beantwoord.
     
  5. Normaal als ik wat bestel bijv ziggi itv van 130 euro en 16.25 pm en al anderhalve maand er gebruik van maak.
    Plus nog 2 extra paketten die ik nog een paar maanden voor niks heb.
    Verwacht ik toch dat dit na een maand afgeschreven word.
     
  6. Bijna elk abonnement betaal je pas na de eerste volledige maand. Dan betaal je dus in één keer voor het stukje van de voorgaande maand, de eerste volledige maand en vooruit voor de komende maand. Tenzij Ziggo nog meer wijzigingen van je te verwerken krijgt en de facturatie verder uitstelt om fouten te voorkomen. Er is van hieruit niet echt meer over te zeggen, behalve dat als het bedrag op de factuur hierdoor meer dan €100,- wordt, je je factuur schriftelijk ontvangt.
     
  7. Mijn ervaring is dat Ziggo niet bepaald snel is in het administratief op orde krijgen van facturering.

    Bij mij heeft het na de bestelling van iTV in juni vorig jaar tot december (!) geduurd voordat alle bedragen die geïncasseerd moesten worden ook geïncasseerd waren.

    Helpdesk bellen helpt geen zier, die kunnen alleen zeggen dat het ooit geïncasseerd gaat worden zonder een idee te hebben wanneer.

    Enige wat ik je kan vertellen is dat ooit alles wel geïncasseerd zal gaan worden.

    Tip: zet wat je denkt te moeten gaan betalen apart op een spaarrekening. Vang je er rente over en je kan het niet per ongeluk aan iets anders uitgeven. Dan is de verrassing over een paar maanden minder onaangenaam.

    Overigens bood Ziggo mij destijds wel een betalingsregeling uit zichzelf aan, was in mijn geval niet bepaald nodig omdat ik het geld gewoon nog had gereserveerd. Je weet immers echt ook wel zelf wat je zou moeten gaan betalen.
     
  8. Inderdaad, gewoon zelf je maandbedrag alvast erop zetten, dan komt het gewoon goed en ben je er zelfs nog beter van door de rente.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina