1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik heb helemaal geen signaal meer?

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Leene052, 18 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie kan mij helpen, ik heb al een week geen digitaal tv -signaal meer.

    Ik heb een Samsung DCB9401R en als ik deze laat zoeken krijg ik een status signaal (balk) wat niet helemaal vol is en dan zegt het apparaat, gevonden tv kanalen 0, radiokanalen 0.

    De instellingen zijn:

    Frequentie 356.00 Mhz
    Network ID 1111
    Modulatie 64 QAM
    Symboolsnelheid 6875kS/s

    Hoe krijg ik een goed signaal en dus weer filmnet en zo?
    Vast bedankt, Ernst.
     
  2. Ik denk dat je frequentie niet goed staat:
    http://www.ziggo.nl/klantenservice/installatie-downloads/handleidingen/

     
  3. In Ziggo/Casema gebied zijn de instellingen als volgt:

    Frequentie 372.00 Mhz
    Network ID 5555
    Modulatie 64 QAM
    Symboolsnelheid 6875kS/s
     
  4. Ik snap er helemaal niets van maar idd dit heeft geholpen :applause:

    Hartelijk dank voor het advies :thumb up:

    M.vr.gr. Ernst.
     
  5. Je zult de decoder wel (onbedoeld) naar fabrieksinstellingen hebben teruggezet, dan staan de netwerkfrequentie en het netwerk ID niet meer goed voor het voormalige Casema gebied.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina