1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geporteerde nummer weg

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Clevegt, 18 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb in maart 2009 een aanvraag gedaan voor het alles in 1 pakket met nummerbehoud. 18 mei is alles aangesloten en 6 juni is mijn nummer overgezet van Telfort naar Ziggo.

    Maar nu heb ik weer een ander nummer gekregen per 12 juni 2009 met éénmalige kosten van 19,95 euro, dit zou ik in maart 2009 aangegeven hebben. Wat ik vreemd vind want ik heb in maart 2009 nummerbehoud aangevraagd.

    Beetje laat om een wijziging van maart 2009 nu pas in juni 2009 te verwerken en daarbij heb ik geen wijziging aangevraagd van een nummer, dus die 19,95 euro wordt ook zomaar in mijn schoenen geschoven.

    Wie heeft hier ook ervaring mee dat het fout ging en is dit meestal nog te herstellen? Want ze zijn er druk mee bezig en dat nu al bijna 3 dagen. Beetje lang vind je niet?

    Het is weer een zooitje bij Ziggo.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2009
  2. Het is ook niet fout gegaan bij de portering, maar ná de juiste portering hebben ze ergens een verzoek tot wijziging van je nummer tevoorschijn gehaald, en daarvoor betaal je inderdaad €19,95. Het verzoek was waarschijnlijk bedoeld voor een ander adres maar is per abuis bij jouw gegevens verwerkt. Dan kan je niet veel anders dan naar 0900-1884, optie 3 en dan 4 bellen om dat uit te leggen, helaas. Of je kunt een contactformulier insturen als het wachten te lang is.
     
  3. Ik heb al contact gehad met Ziggo en ze gaan het uitzoeken. Maar wilde ook mijn ervaring delen hiero.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina