1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Het compleet krijgen van een bestelling...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door iCy^, 18 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zal eerst de geschiedenis vertellen hoe ik met veel pijn en moeite een Ziggo All in One bundel probeer te bestellen voor mijn schoonmoeder.

    1. We hebben in December een All-in-One Plus bundel besteld met daarbij Tv Digitaal Totaal en VolopBellen Avond Weekend om het opgeleverd te krijgen begin Februari.
    2. In Februari regelmatig te horen gekregen dat er een uitgestelde levering is op het hele pakket en levering was onbekend terwijl ze wel een opleverdatum hadden gegeven?
    3. In maart heb ik ook nog 1 a 2 keer gebeld en er is toen geen pakket geleverd.
    4. Eind maart nog steeds geen pakket en we hebben toen weer gebeld. Het pakket is door een fout van TNT niet geleverd en het was heel ergens anders geleverd in Nederland.
    5. In april is er een monteur geweest om de modem te installeren zodat S. Rademaker kon bellen en internetten
    6. Na diverse telefoontjes is eind Mei eindelijk een digitale ontvanger binnengekomen, maar zonder tv installatiepakket. Ik heb toen gelijk gebeld en er werd verteld dat de installatiepakket voor TV apart wordt verzonden
    7. Maandag 15 juni gebeld naar Ziggo, en werd verteld dat dit niet apart werd verzonden en een medewerkster zou alles corrigeren.
    8. Woensdag 17 juni een brief gekregen dat Schoonmoeder een nieuw abbonement krijgt en dat ze 40 euro moet betalen voor een tv installatie pakket..

    Het is zeer onterecht dat ze moet betalen voor een tv installatie pakket want ze hoort deze nog gratis te krijgen omdat ze een nieuwe all-in-one bundel heeft besteld. Ze moet tevens dan ook betalen voor TV Digitaal Totaal, terwijl ze nog geen 2 maanden gratis TV Digitaal totaal heeft gekregen omdat Ziggo de smartcard niet heeft opgestuurd.


    Nu is de vraag, wat te doen als ik niet met ziggo eruit kan komen? Instanties inschakelen?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2009
  2. Even vooropgesteld, dit is geen forum van Ziggo, dus wij hebben niets gedaan.
     
  3. Woeps vergeten aan te passen, dit was tevens een mail naar ziggo zelf ik zal het aanpassen.
     
  4. Ook wij hebben een 3 in 1 pakket besteld. Het zou allemaal gaan werken op 25 juni j.l.
    Echter we hebben nog geen modem, router en een decoder gezien. Wel een welkomstbrief ontvangen.
    Nu weet ik dat de 'spullen" door een externe distribiteur worden verwerkt en verzonden via tnt. En daar hebben ze achterstanden. Wordt het niet tijd dat Ziggo zelf zijn eigen producten gaat verzenden? Een eigen bevoorading...een eigen distributiecentrum.... :?
     

  5. Bij mij werd modem door monteur meegenomen (is ook zo gecomuniceerd tijdens maken afspraak). Decoder kwam apart.

    Router had ik apart gekocht en zelf aangesloten.
     
  6. Ik heb gekozen voor een doe-het-zelf pakket. Wellicht is het beter om voor een monteur-installatie te kiezen. Maar Ziggo zou toch iets aan de achterstanden moeten doen welke bij een externe toeleverings- bedrijf zijn ontstaan.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina