1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

DNS probleem?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door TomasNL, 17 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja ik ben kalm, word er alleen een beetje moedeloos van.

    Met normaal bedoelde ik gewoon zoals hij voorheen altijd werkte. Dus modem naar router, en geen kabel naar laptop.:)

    Ik heb alle stappen gevolgd en ik kan geen verbinding maken met de router: Netwerktime-out De server op 192.168.0.1 doet er te lang over om te antwoorden.

    Lampjes op modem werken. De lampjes op de router onder LAN branden niet, en het lampje op de router onder 802.11g geeft af en toe een oranje kleur, niet constant. De andere lampjes branden.

    Je bedoelt zoals ik nu verbinding heb, via modem naar laptop met kabel?
    IP-adres: 83.85.217.22
    Subnetmasker: 255.255.252.0
    Standaardgateway: 83.85.216.1
    DHCP-server: 212.54.38.80
    DNS-servers: 212.54.40.25
    212.54.35.25
    WINS-server:

    Van de Wifi kan ik geen nummers vinden...
     
  2. Reset de router eens.
    Knopje (of gaatje) achterop.
    Ongeveer 10 seconden ingedrukt houden terwijl de router gewoon aanstaat.

    Dan alles opnieuw aansluiten zoals eerder gemeld.

    En ik bedoel zoals de verbinding met de router NIET tot stand komt; Modem>PC zal wel lukken, anders zag ik je bericht waarschijnlijk niet.

    Mees de Roo
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina