1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Blokkerig beeld en daarna E37 postcode:9671

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Vinchotte, 17 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Verstandig!
     

  2. Staat natuurlijk geel los van het feit dat het digitale signaal van Ziggo goet moet zijn, ook met een door Ziggo goedgekeurde ontvanger (DCB-H360R(A))
     
  3. Lijkt mij ook, en ik hoop dat Ziggo de klacht ook gaat onderzoeken.
    Gisteravond ook weer een paar keer moeten resetten.
     
  4. Misschien eerder een update of een andere actie van Ziggo. Ik zou zomaar geen nieuwe kopen.
     
  5. Zie voor de DCB-H360 ook geen software update staan.
    Vind wel erg makkelijk om de schuld steeds bij ons of Samsung te leggen.
    Ziggo beveelt die decoder aan dan moet ie dus ook goed zijn toch!
    En al die mensen die klachten hebben hebben zeker in een keer de bekabeling veranderd ofzo :schater:


    Toegeven dat hun een fout ergens hebben is er niet bij :no:

    En zon decoder gaat ook niet zomaar opeens wat fout doen , iig niet zo massaal.
    Dan komt het toch echt door het aangeleverde signaal.
     
  6. Heeft er iemand vandaag ook nog last van blokjes & E37??

    Ik heb de tv nu een poosje aan staan, heb nog geen blokje voorbij zien komen. Is het probleem opgelost?

    Hoe is het nu bij jullie???
     
  7. Vreemd dat er weer niets gemeld wordt van deze storing op de website van Ziggo en dat de digitale TV medewerkers van Ziggo ook weer geen tekst en uitleg komen geven. Men heeft iets veranderd bij Ziggo met dit als gevolg, maar zoals gewoonlijk lijkt het erop dat Ziggo weer iets te verbergen heeft, dus laten ze de klanten aan hun lot over.
     
  8. Prima om eerlijk te zijn.
     
  9. Ik heb ook de 360, hier ook deze storing. Beeld wordt na tijdje blokkerig en na een Harde reset van de decoder is het weer een tijdje goed.

    DIT PROBLEEM LIGT BIJ ZIGGO MENSEN, KAN NIET ANDERS, IS DEZE WEEK BEGONNEN!! Deze storing icm deze ontvanger kan haast geen toeval meer zijn.

    Ik sluit mij dan ook volledig aan bij jullie.
     
  10. Ik lees deze issues nu voor het eerst.
    Vraag: treedt het probleem ook op bij Nederland1 ?
    Zo ja, wil je de smart card er in dat geval uithalen en kijken wat het effect is
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina