1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wil alles bestellen maar ben ten einde raad

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door schokkie, 16 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het werkt, dat is al heel wat. Maar ik heb nu iets van 5 bestellingen staan op twee verschillende klantnummers. Ik ben heel benieuwd hoe ze dit gaan oplossen...
     
  2. Bij mij werkt alels in 1 plus nog steeds niet. Hoewel alles is doorlopen schijnt het heel moeilijk zijn om mij van 5 Mbit/sec naar 10 te zetten................
     
  3. Het werkt!
    Gisteren werd ik alsnog teruggebeld. Het omzetten van alles-in-1 plus naar extra was al in behandeling. Sinds vanmorgen is ook de nieuwe snelheid actief. Gisteren werkte de telefoon al en kreeg ik een brief met alle gegevens. Het lijkt allemaal goed te komen.
    Ook de ITV is nu besteld, met juiste decoder. Die zal binnen twee weken met de post komen.

    Als laatste gaan ze zorg dragen voor een juiste afhandeling van mijn tweede klantnummer om te voorkomen dat ik dubbele kosten heb. Daar kwamen ze zelf mee dus ik ga er vanuit dat ook dat goed gaat komen.

    Al met al heel wat frustraties om 1 vinkje die verkeerd gezet is. Vervelend, vinden ze zelf ook. Of ze iets gaan doen om dit soort problemen te voorkomen vraag ik me af. Wel moet ik eerlijk toegeven dat ik altijd vriendelijk en professioneel ben behandeld. Dat de klantenservice mijn probleem niet op kan lossen is een probleem binnen het systeem van ziggo. Het error-team lijkt het te druk te hebben, daar gebeurt echt niks, ook geen terugkoppeling helaas. Daar kan nog wel wat verbeterd worden.

    De gouden tip: Als je wilt overstappen, loop naar de electronicashop in de buurt en koop daar een installatiepakket. Kost niks (1 cent) en uit ervaring van iemand hier kan ik je vertellen dat je dezelfde dag nog internet hebt.
     

  4. @Schokkie,

    Als je me je postcode en huisnummer via pm doorgeeft, ga ik gelijk even naar je account kijken. Mocht het zo zijn dat je nog steeds op het Alles-in-1 Plus pakket in plaats van het Extra pakket aangemeld staat, zal ik het gelijk aanpassen.

    Met vriendelijke groet,

    Ziggo Webteam Renée
     
  5. Bedankt maar alles werkt ondertussen. Ook op de 20Mbit die bij alles-in-een hoort. Ben benieuwd wanneer er 50Mbit is... :cool:

    Het wachten is nog op de cisco decoder en ITV. Daar wordt schijnbaar nog aan gewerkt. Ik zal zo voor de zekerheid eens bellen.
     
  6. Renée wilde voor je kijken of administratief ook alles klopt. Lijkt me best handig gezien je verhaal...
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  7. Alles klopt want ik heb ook een brief gehad met wijzing van mijn gegevens naar alles-in-een extra. Als ik op 'mijn ziggo' kijk dan staat er ook Extra en de snelheid van de verbinding komt overeen. Ik ga er vanuit dat het klopt nu.

    Verder vind ik het een heel aardig aanbod maar de afdeling klantenbehoud (die nu met mijn gegevens bezig zijn) hebben me nadrukkelijk verzocht om deze hele operatie via hun afdeling te laten lopen zodat er niet andere mensen tussendoor zitten.
     
  8. zelfde probleem hier

    16 mei werd ik gebeld met de vraag of ik internet wilde van Ziggo en ik heb de aanbieding aangenomen. maar wel duidelijk vermeld dat ik geen decoder wil omdat ik deze al heb.
    Hierna kreeg ik een bestelbevestiging dat ik een HD decoder zou ontvangen voor 99 euro??.. ik heb meteen gebeld met de klanten service en die gaf me het advies om het pakket aan de deur te weigeren. Dit heb ik toen ook gedaan maar ik had zo'n gevoel dat er iets niet goed ging. Ik weer meteen gebeld en toen bleek dat ze aan de deur stonden met het installatiepakket en niet met de hd-decoder. Dus ik had (na advies van ZIGGO) het verkeerde pakketje geannulleerd. Opzich nog geen ramp dacht ik. Ze zouden de modem binnen 5 werkdagen opsturen. En toen bleef het stil. 2 weken later weer gebeld en toen werd me verteld dat het niet aan hun lag maar aan de distributie en dat ze daarmee met niet konden helpen. Toch keek ze even en bleek dat de order net een dag eerder in behandeling was genomen. al met al jammer.. maar ok.. 13 juni stond TNT voor de deur met een,......... verhuispakket zonder modem. dus ik weer gebeld met ziggo en toen werd het minder leuk. Doordat ze een fout haden gemaakt moest de order eerst gestopt worden en dan zouden ze alles opnieuw starten maar dit ging minimaal 2 weken duren. ik was hier totaal niet mee eens omdat nu van hun probleem mijn probleem werd gemaakt. Het was ook niet mogelijk om mij door te verbinden met iemand anders die me wel kon helpen en de verbinding werd plots verbroken.
    Al met al is het nu 1 juli en ik heb nog steeds geen modem. en gisteren voor de gein weer gebeld en toen het hele verhaal weer uitgelegd en werd me weer beloofd dat binnen 5 werkdagen ze een modem opsturen.
    om eerlijk te zijn geloof ik het niet zo. maar ik ben naief en heb nog steeds hoop :roll: .

    kan iemand me helpen please!!! ik heb ondertussen ook al geen internet meer bij mn oude provider want.. ik zou 26 mei al internet hebben dus 26 juni had ik mn internet opgezegd. tijd zat dacht ik.. niet dus,.

    snif...
     
  9. @arjennap: Lees mijn posting #7 nogmaals (dat is nu te laat, jammer).

    Weiger van Ziggo nooit iets wat ze aan de deur aanbieden altijd in ontvangst nemen. LATER; Alleen retour sturen op verzoek van Ziggo.
    Weigering zien ze bij Ziggo als annuleren van de opdracht, hiermee verlies je waarschijnlijk 30 dagen* om de order weer opnieuw in te laten gaan.

    *(Dit kan misschien ook minder zijn)
     
  10. Update:
    Jawel, ook ITV is binnen. Meteen geinstalleerd en door de breedbandversterker blijft nu ook mijn kabelmodem de hele dag online!
    Het digitale gedeelte werkt nu (alle digitale radio en tv zenders) alleen het ITV gedeelte schijnt nog geactiveerd te moeten worden. Op dit forum lees ik daar overigens weinig goede berichten over maar ik hoop dat het goed komt...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina