1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wil alles bestellen maar ben ten einde raad

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door schokkie, 16 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben niet echt het type om op fora te klagen maar in de hoop dat iemand me een uitweg kan geven probeer ik het...

    Vanaf 23 april probeer ik ITV met een Cisco decoder (hun actie voor 130 euro) én het Alles-in-1 Extra pakket aan te schaffen. Volgens mij heb ik dan alles wat Ziggo aanbiedt. Voordat ik vragen krijg, ja ik weet dat er digitale tv bij alles-in-1 zit en dat dat nu dubbel is maar het gaat me om de nieuwe snelheid die eraan komt...

    Bij de aanvraag heb ik mijn huidige telfort internetaansluiting opgezegd per eind juni. Leek me meer dan genoeg tijd (een maand eerder had ook gekund). Als eerste zou de ITV komen waarna het alles-in-1 pakket besteld zou worden.

    Twee dagen later kreeg ik een brief in huis. Bedankt voor het bestellen van ITV met een Samsung decoder voor bijna 400 euro. Dat was niet de bedoeling dus ik heb meteen gebeld en gevraagd om dit te corrigeren. Helaas bleek corrigeren niet mogelijk maar ze konden wel de order laten annuleren om vervolgens de juiste decoder met kortingsactie te bestellen.

    Daarmee belandde ik bij het probleem waar ik nu (7 weken later) nog steeds mee zit. De order van de Samsung decoder kan niet door de klantenservice worden geannuleerd (daarvoor is de order al te ver gevorderd). Dat kan uitsluitend door het error-team gebeuren. En zolang er één order niet afgewerkt wordt kan er geen nieuwe bestelling worden geplaatst.

    Dit probleem is er nu dus nog. Ik heb denk ik een kleine 20 keer met de klantenservice gebeld. Daar word ik (ik zal eerlijk zijn) telkens vriendelijk geholpen, men begrijpt het probleem maar kan me niet helpen. Er is me meerdere malen beloofd dat een 'senior' dit probleem op zou pakken en dat ik teruggebeld zou worden. Helaas...

    Het ITV wil ik best op wachten. Helaas zit ik over twee weken zonder internet. Toen ik dat aangaf is me aangeraden (door slechts 1 persoon) om in de winkel het alles-in-1 pakket te halen omdat dat direct zou werken. Helaas stuit men bij de activatie van dit pakket wederom op het probleem van de 'hangende' order en kan het modem niet geactiveerd worden.

    Zojuist heb ik wederom een poging ondernomen. Ook deze mevrouw begreep mijn probleem (er schijnt veel tekst in mijn 'profiel' te staan) en heeft het probleem doorgezet naar de klachten-dienst van ziggo. Die zouden er 5 dagen over doen om dit probleem op te lossen.

    Met andere woorden, 5 dagen wachten, 5 dagen dichter bij afsluiting van mijn huidige internetverbinding. Ik heb er weinig vertrouwen in dat het nu wel goed gaat komen.

    Nu ben ik op het punt aangekomen dat ik alles laat annuleren (daar mogen ze dan van mij maanden over doen). Het heraansluiten van Telfort zal ongetwijfeld ook inhouden dat ik zonder internet zit maar ik weet echt niet meer hoe ik het nog moet oplossen. Het wachten ben ik beu.

    Is er iemand die dit probleem herkend en wellicht een andere 'ingang' weet?

    Mvg,
    Schokkie
     
  2. Zou jij mij je gegevens (klantnummer) willen PM'en? Dan zal ik morgen kijken wat ik voor je kan betekenen.
     
  3. Tja ik heb 5 juni alles in 1 besteld en heb ook een vastgelopen order.... Inderdaad bij mij was de andere decoder al geleverd dus kan men de order niet annuleren. Alleen het error-team kan ingrijpen en ook ik heb het idee gewoon maar aan het lijntje te worden gehouden, want dat zgn "error team" doet gewoon niets met spoed. M.a.w. Ziggo heeft gewoon niet genoeg gekwalificeerd persononeel rondlopen dat echt iets voor de klant binnen 1 dag kan oplossen. Beloftes komt men echt niet na.... Men stuurt je vaker met een kluitje in het riet (het welbekende ik zet het door naar een andere afdeling en dan moet het binnen ... dagen/weken opgelost zijn) dan dat er ook echt iets gebeurd.

    Dan heb ik het er nog niet over dat men mij al 6 maanden niet heeft gefactureerd en geincasseerd en ook dat is kennelijk niet op te lossen binnen 1 dag (daar moeten kennelijk nog eens 6 maanden overheen gaan)

    Zelfs wanneer je reageert via het contactformulier wordt er lauw gereageerd. Ik kan me voorstellen in wat voor schuitje u zit...

    Over Ziggo heb ik los van dat alles nog werkt bij mij weinig positiefs te melden! (overigens geheel tot mijn spijt waarbij ik me afvraag of ik zo'n geval is waarbij alles kennelijk mis moet gaan) :cry:

    Unknown ik heb je gpm't volgens mij heb je mijn migratieprobleem ooit persoonlijk voorgelegd in Groningen, wellicht dat je nu ook weer wat potten voor me kan breken.... Geer en Goor zouden zeggen: ik heb er de kracht niet meer voor....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2009
  4. Het error-team heeft het blijkbaar erg druk, er gebeurt inderdaad bar weinig.
    Ik heb gisteren mijn klantnummer ge-pmt naar unknown. Hij zou er vanmorgen mee bezig gaan dus ik ben benieuwd. Ik zal zeker de uitslag hier posten zodra ik iets hoor.
     
  5. De laatste druppel

    Zojuist opnieuw met de klantenservice gebeld en dit keer gekozen voor opzeggen. Het is mij de frustratie niet meer waard, ik wil niet meer.
    Blijkbaar kom je dan terecht bij de afdeling klantenbehoud. Deze meneer heeft zojuist een nieuw klantnummer voor me aangemaakt, morgen zou alles moeten werken. Okee, die ene dag ga ik (hoewel met frisse tegenzin) nog wachten. Als het morgen niet geregeld is mogen ze echt alles houden.
    Wordt vervolgt....
     
  6. Mijn order is nu wel helemaal er door, echter nog steeds niet de snelheid.... Een tecnische man moet er nu naar kijken.... Wie van Ziggo op dit forum kan dit oplossen ????
     
  7. In een woord schande!
    Voor 2 jaar geleden een soortgelijke situatie gehad met Telefonie, ik had al internet, maar met telefonie erbij zou het voordeliger worden.

    Wat gebeurde er;
    Ik moest een nieuw installatie-pakket ontvangen (toen van @Home) deze moest ik uiterlijk in de 3e week v.d. maand ontvangen, en zelf installeren (makkie).
    Maar de week ging voorbij, dus bellen, ze zouden het alsnog opsturen, maar helaas ging het om een NIEUW pakket (dat wist ik niet).
    Ik kreeg eindelijk het pakket binnen, aanleggen klaar, dacht ik.
    Paar dagen later wederom een pakket (oorspronkelijk de eerste order) ik denk die kan gewoon retour, want ik heb er al een, dus retour gestuurd,
    maar achteraf zat op DEZE een abo. op, en die al aan de muur zat NIET.

    Kortom 4 maanden heeft het geduurd om de telefonie goed te krijgen.
    Dit was dus in 2007!

    Pas dus op met retour sturen; Hangende orders; Als je per ongeluk 2 pakketten ontvangt gewoon HOUDEN, nooit retour sturen, tenzij (Ziggo) er uitdrukkelijk om vraagt!
     
  8. Helaas, ook vanavond ben ik niet gebeld en het modem is ook nog steeds niet geactiveerd. De klantenservice was tot 8 uur bereikbaar, nu niet meer.
    Morgenochtend ga ik alles opzeggen. De grote beloftes van gisteren ten spijt.
     
  9. OK, update. Ik heb domweg de storingsdienst gebeld (die zijn na 8 uur wel bereikbaar) en de goede man kon zowaar mijn modem activeren, ik heb nu internet! :applause:

    Echter.... Het kan natuurlijk nooit in een keer goed gaan. Ik wil het alles-in-1 extra pakket. Mijn modem staat nu ingesteld op Alles-in-1 plus. Ik haal dus 10Mbit van de 20. Daar kan de storingsdienst me niet bij helpen, ik moet morgen terugbellen....

    flatline....
     
  10. nou ja, 10 ipv 20.... dan ben je nu dus halverwege ;) Met een weekje of 6 zit je dan wel op 20 (en de rest inmiddels op 50 :P )

    Bij nader inzien, misschien toch nog niet helemaal halverwege... Ach je kun in ieder geval je ervaringen/frustraties inmiddels via Ziggo op dit forum posten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina