1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Cisco geeft na Itv probleem niets meer weer

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door paulboudewijn, 15 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Ik woon in Heemskerk (oud Casema gebied) en heb vrijdag 5 juni 2009 een Cisco 8455DVB gekocht met Interactief Totaal pakket.
    Na het installeren leek alles te werken, ik kon door de diverse catalogussen van de interactive diensten heen bladeren en bijvoorbeeld bij TV-Theek de detail gegevens van een film bekijken. Ik kon echter bij geen van de interactive diensten ook daadwerkelijk een film, serie of gemiste uitzending bekijken omdat ik nergens een 'afspeel' knop had.

    Ziggo 's avond gebeld en toen bleek dat het interactief totaal pakket nog niet op de smartcard zat. Dat kon echter zaterdag pas geregeld worden, dus zaterdag opnieuw gebeld en dat laten regelen.

    Vanaf dat moment werkt interactieve tv echter helemaal niet meer. Ik kan geen enkele catalogus meer bekijken, krijg eerst de melding dat de catalogus wordt opgehaald en daarna een oranje scherm met 'netwerk error' of 'server error'. Ook interactieve TV opnieuw installeren helpt niet.

    Dus Ziggo weer een paar keer gebeld en uiteindelijk kwam er uit dat het een probleem aan hun kant was, wat de helpdesk niet kon verhelpen en ik moest het over een week nogmaals proberen. Vandaag (15 juni) was het een week later, dus opnieuw geprobeerd maar het werkt nog niet. Dus Ziggo weer gebeld, die eerst niet geloofde dat het echt bij hun lag, maar na een aantal keer herinstall en smartcard wissels bleek toch dat het probleem dus echt niet bij mij ligt.
    Het probleem ligt aan hun netwerk zo werd gezegd en ze hebben geen idee wanneer het is opgelost. Ik heb m'n Interactieve TV abbo dus maar laten cancellen.

    Herkent iemand dit probleem wellicht?
     
  2. Ik heb in de testpanel gezeten van ITV en dat was op zich ook al een ramp.

    Ze waren nog bezig met testen en Ziggo ging het al uitrollen over het hele netwerk, beetje vreemd als men nog aan het testen was.

    Dus dit systeem is niet goed getest, want het werkte in de periode van testen meer niet dan wel.

    Succes
     
  3. Vorige week de cisco geinstalleerd. Dtv werkte perfect alleen de Itv had problemen. Afgelopen maandag de helpdesk gebeld om het probleem van Itv te verhelpen. Na een aantal acties resetten etc. werkt er helemaal niets meer.
    Het probleem begon met de zenders op nieuw te laten zoeken. Daar bleef hij hangen op 10%.
    Signaal sterkte schommelt en de kwaliteit schommelde ook.
    Als ik nu de decoder opstart krijg ik helemaal niets meer in beeld. Het lijkt of hij vast loopt. Afgesproken met Ziggo helpdesk dat as donderdag een monteur komt om dit op te lossen.

    Ik ben benieuwd of ze dit probleem kunnen oplossen.
     
  4. Hij doet het

    Gisteren de monteur gehad en alles werkt.

    :)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina