1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Interactieve televisie werkt niet

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door fredsmeding, 14 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. fredsmeding

    fredsmeding New Member

    Berichten:
    3
    Wie o wie kan me helpen met het volgende:

    Installatiepakket interactief geïnstalleerd.
    Alles werkt: dtv, internet en telefonie.

    Alles aangesloten volgens het boekje. (1 gats doos niet want die zat er al)

    Smartcard is geactiveerd en bij mijn ziggo staan ook de pakketten.

    Nu blijft de status installatie ITV aangeven: Bezig of opnieuw proberen.
    Iemand een oplossing of een tip?

    Ik lees ook over de EPG van 10 dagen. Ik kan echt maar 2 dagen vooruit kijken?
     
  2. Joop558

    Joop558 Forum Member

    Berichten:
    1.541
    De splitter, het witte kasje wat in de kabeldoos zit / zat, zit die er nog steeds in?
    Zo ja, haal die er tussenuit.
    Sluit het modem rechtstreeks aan op de eerste uitgand.
    De decoder op de 2de uitgang.
    Etc.
    En de niet gebruikte uitgangen met de afsluitweerstand afsluiten (erop monteren).
     
  3. hoonteweg

    hoonteweg Forum Member

    Berichten:
    50
    Heb je wel de juiste netwerk instellingen en frequentie? Schijnt in Ziggo-boekje niet altijd goed te staan. Of ellicht een netwerkstoring in je gebied?
     
  4. fredsmeding

    fredsmeding New Member

    Berichten:
    3
    Netwerkinstelling zijn ok.

    Wat betreft de witte kabeldoos???
    De 1-gatsdoos is rechtstreeks aangesloten op de versterker zoals is omschreven in de handleiding.

    Bij info > status interactieve televisie > staat bij status opnieuw proberen,
    Verder staan er overal codes behalve bij IP adres kabelmodem, hier staat 0.0.0.0 ??

    Als ik nu bv video on demand aanklik krijg ik na een paar seconde een oranje veld met de melding "netwerk fout".
     
  5. hoonteweg

    hoonteweg Forum Member

    Berichten:
    50
    Opnieuw installeren welicht? En de helpdesk kun je ook op zondag bellen.
     
  6. ArChie

    ArChie Forum Member

    Berichten:
    5.241
    Er is ook een redelijke kans dat je te maken hebt met brakke apparatuur van Ziggo/Casema.
     
  7. pvd

    pvd Forum Member

    Berichten:
    1.116
    Heb je ook internet van ziggo?
    Heb je misschien de meegeleverde versterker op de internetsplitter aangesloten i.p.v. op het AOP?

    De TV uitgang van de internetsplitter is niet retourgeschikt. Dus deze splitter kun je niet gebruiken.


    pvd
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2009
  8. fredsmeding

    fredsmeding New Member

    Berichten:
    3
    Nee internet is aangesloten op de versterker.
    De versterker rechtstreeks op de AOP.
     
  9. pvd

    pvd Forum Member

    Berichten:
    1.116
    Bellen

    Dan weet ik niks anders te bedenken dan de helpdesk bellen......

    pvd
     
  10. MrDroopy

    MrDroopy Forum Member

    Berichten:
    1.256
    Goed, AOP is goed, versterker is juist op het AOP aangesloten. Kun je nu eens gedetailleerd het stuk van de versterker totaan de decoder beschrijven (inclusief alles wat er eventueel tussen zit?)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina