1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hoge BER

Discussie in 'Samsung DCB-9401R' gestart door Mazereeuw, 13 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Kijk das mooi. Bedankt voor de informatie tot zover. Donderdag komt de monteur. Zal de uitkomst hier even posten.
     
  2. Probleem opgelost. Ik was kennelijk niet de enige hier in de wijk met problemen, want zag woensdag al een monteur van Ziggo aan het werk.
    Hij heeft de signaal sterkte in het grijze kastje buiten wat omhoog geschroefd en dat was goed te merken.

    BER = 0 :thumb up:
     
  3. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Dus bleek het een storing bij Ziggo te zijn en niet van je Samsung.
    Prima dat het opgelost is.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina