1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Zelfs het opzeggen van ITV is om te huilen....

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door onno72, 12 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Na de zoveelste keer de melding om me te abboneren op "uitzending gemist" als ik iets wil kijken terwijl ik toch echt hiervoor betaal .... toch maar eens besloten om het betalen maar stop te zetten en de dienst op beeindigen. Het lijkt mij niet logisch dat ik betaal voor een dienst die niet functioneert, dus ik zou verwachten dat de betaling hiervoor stopgezet zou worden.

    Maar wat schetst mijn verbazing..... direct opzeggen is niet mogelijk als gevolg van de opzeg termijn.

    Daartegen dat ik niet wil betalen voor iets dat niet functioneert: dat moet eerst door de helpdesk bepaald worden, wij zien geen melding. Mijn antwoord, dat ik deze melding nu doe, wordt weggewuifd dat het eerst door de helpdesk bekeken moet worden.

    Na doorschakeling, krijg ik hier de melding dat er een openstaande order is gecancelled waar waarschijnlijk iets mis is gegaan en ik maar een paar dagen moet wachten en het dan waarschijnlijk wel weer functioneert. (minimaal 48 uur, maar binnen een weekje zou het wel weer moeten werken).

    Fijn....
     
  2. Mis ik iets of had je mischien eens eerder kunnen bellen?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina