1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Vanaf 6 juni al geen telefoon

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Beertje2009, 12 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb de afgelopen weken ook een tijd zonder telefoon gezeten (2,5 weken). Maar sinds afgelopen zaterdag is het gelukkig opgelost.

    Iemand van Ziggo belde zelfs vandaag om persoonlijk te informeren of alles werkte. Ook liet hij ons weten dat we vanwege het probleem 1 maand geen abonnementsgeld hoeven te betalen en we krijgen de kosten van het mobiel bellen (90 minuten) terug. Vind ik zeer netjes van Ziggo :thumb up: en ik kon het zeer op prijs stellen dat men ons gebeld heeft.
     
  2. hallo Unknown

    heel mooi dat je het opgelost heb, een vraag kan je voor mij ook eens kijken? zou je zeer dankbaar zijn, :thankyou: vandaag weer een telefoon gehad of ik mijn modum wilde resetten, maar dat is al zo vaak gebeurd, ligt echt niet aan onze lijn of modum, was het maar waar, maar wij komen niet verder zo:oops: helaas.
     
  3. Graag een PM'tje naar mij met daarin je klantnummer en ik zal kijken wat ik voor je kan betekenen!
     
  4. Gelukkig, hij doet het weer:applause::applause:bedankt Unkown, neem aan dat jij bezig bent geweest, had inmiddels ook een aangetekende brief gestuurd, maar ik ben blij:pompom:hopen dat de problemen nu weg blijven.
     
  5. Blij dat het weer werkt :thumb up:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina