1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Vanaf 6 juni al geen telefoon

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Beertje2009, 12 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Probleem opgelost!! Vanaf 6 juni al geen telefoon

    Jarenlang (vanaf 1998) weinig problemen gehad met Multikabel / Ziggo maar sinds zaterdag 6 juni heb ik geen telefoon meer. Ik heb hiervoor meerdere malen de klantenservice gebeld waarbij mij telkens werd aangegeven dat het snel opgelost zou worden. Echter tot op heden niets. Ook de vraag om teruggebeld is te moeilijk.

    Ook word ik niet doorverbonden met de afdeling die de storing eventueel zou kunnen verhelpen. "Daar hebben wij het nummer niet van meneer" is het antwoord. Vreemd want ieder bedrijf heeft interne telefoonlijsten. Ook een servicedeskmedewerker te laten bellen mag niet van het bedrijf.

    Ik heb inmiddels een mobieltje moeten aanschaffen om bereikbaar te zijn!!

    Weet iemand misschien op dit forum andere telefoonnummers van Ziggo medewerkers / afdelingen??

    Ik zou graag hen bellen want aan de klantenservice heb je helemaal niets daar alle notities alleen maar doorgestuurd worden via de computer.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jun 2009
  2. Dat is niet te moeilijk dat heeft te maken met het beleid van INbound callcenters in het algemeen.

    Stel je even voor er is een defect onderdeel, wat is dan de meerwaarde om te spreken met een monteur die het onderdeel gaat vervangen?
    Sterker nog, maar goed ook dat dat niet gebeurt want dan zou de monteur zoveel moeten bellen dat die geen tijd had om te rijden en dus problemen te verhelpen.

    Maar goed ook, stel je voor het ging nog via papier :shock:

    ---

    Maar goed even naar het probleem, wat is het telefonie probleem eigenlijk juist (mischien kan je het dan zelf oplossen ;))? Modem wel in orde?


    PS: 6 dagen geen telefonie is idd vervelend en eigenlijk ook te lang!
     
  3. Volgens mij is een telefoontje niet teveel gevraagd lijkt mij. Wanneer dat het beleid is dan is dat een beetje een vreemd beleid. Ik dacht dat klanttevredenheid bovenaan zou staan ....

    Ik weet inmiddels dat ons nummer niet goed geporteerd staat. Dit is een softwarematige handeling die uitgevoerd moet worden binnen het Ziggo systeem. Op de berichten en ingediende klachten wordt niet gereageerd. Wanneer ik iemand anders kan spreken (leidinggevende oid) kan het mogelijk versneld worden. Misschien wordt er dan wel actie ondernomen.

    Ik kan mij niet voorstellen (zelf werkzaam in de ICT) dat men nu al 6 dagen nodig heeft om dit te kunnen veranderen. "Ja maar er zijn meer klachten meneer....." Zegt iets over de brakke infrastructuur bij of onkunde van Ziggo denk ik dan maar.....

    6 dagen is lang en ik word steeds :censored:
     
  4. Het is een inbound callcenter, dat is gewoon hoe een inboundcallcenter werkt. Ze bellen wel terug maar echt heel uitzonderlijk...

    Een leidinggevende kan je bij veel callcenters vragen (bij ziggo (nog) niet) maar geloof me dat heeft sowieso niet echt meerwaarde! Vaak herhalen ze gewoon precies wat een normale medewerker ook doet en niets meer / minder, en geloof me ook zij kunnen niets meer/minder ze zijn gewoon leidinggevende van de medewerkers en hebben net zo goed het systeem te volgen... In heel uitzonderlijke gevallen heel mischien...
    De helpdeskmedewerkers doen vaak wat ze moeten doen (zeker niet allemaal hoor maar meeste wel). Denk dat in jou geval het probleem in het systeem zit bij ziggo en daar kan ook bv. een leidinggevende ook echt niets aan / mee doen.

    Nee dat is ook veel te lang! Niet netjes...
    Let wel, als het om bv. een nieuw telefoonnummer gaat kan ziggo er wellicht ook niet alles aan doen, dat gaat ook via KPN in Nederland.

    Infrastructuur zou nu idd wel goed mogen zitten, het heet lang genoeg ziggo ondertussen ;)
     
  5. Een nummerportering die is foutgegaan? Kan erg lastig zijn. Kan ook een probleem zijn tussen bv KPN en Ziggo of Tele2 en Ziggo, noem alle providers maar op.

    Het in het verleden bij de HD van een andere groter aanbieder gewerkt, en als een order fout gaat in het systeem "lijkt" het heel makkelijk om dat even te herstellen, maar vaak is het een tijdrovende kwestie omdat er allerlei extra genomen moeten worden om extra problemen te voorkomen. Bij een nummerportering kan 1 foute stap inhouden dat het nummer onherroepelijk en onomkeerbaar terug gaat naar de oude provider, en dat wil men ook niet.

    *Onomkeerbaar in die zin ; als het nummer terug is, dan is men afhankelijk van de bereidwilligheid van de voorgaande provider. En mijn ervaringen zijn dat die bereidwilligheid ver beneden het vriespunt ligt.
     
  6. Ik heb dit nummer al sinds het begin van internetbellen bij Multikabel. Opeens is het dus drama. Inmiddels de 7e dag ingegaan en nog steeds geen telefoon. Ook niet even een belletje (naar mijn 06) van hoe lang een en ander nog gaat duren. Jammer, jammer, jammer .... Als ik zo zou acteren naar mijn klanten toe dan zou ik een heel groot probleem met mijn baas hebben :?
     
  7. Idd, je hebt immers een mobieltje moeten aanschaffen om bereikbaar te zijn ;)

    Jammer dat dingen soms veel te lang moeten duren maar let wel, zoals Excalibur al zei kan het ook bv. met KPN te maken hebben (die beheren uiteindelijk de nummers). En als die per ongeluk dat nummer in de "prullenbak" zetten dan gaat het nog heel lang duren!
    Want een nummer dat "weggaat" gaat geloof ik 5 jaar (kan anders zijn) op slot en komt daarna pas weer beschikbaar... Ben bang dat ze je toch echt niet gaan bellen, ik zou gewoon maar weer zelf bellen denk ik, en dan eens een deadline / stand van zaken vragen... Normaal is het niet in elk geval...
     
  8. Beertje, PM mij anders je klantnummer even. Dan zal ik maandag kijken of ik het e.e.a. kan bespoedigen voor je aangezien dit nu wel erg lang begint te duren.
     
  9. Een goed morgen.
    Je wordt er niet vrolijk van als ik deze verhalen allemaal lees! zo zit ik ook al van af 26 mei zonder telefoon, de rest doet het gelukkig weer,ik dacht net ga een aangetekende brief schrijven, maar als ik hier de verhalen lees heeft het niet veel zin denk ik? ik zelf heb al heeeeel veel gebeld en veel klachtenformuliers in gestuurd, steeds een ander antwoord enz en het licht bij de technische dienst?? je zou er moedeloos van worden:rolleyes: en er is echt niet iemand die het probleem echt aanpak, ik weet het echt niet meer.:giveup:
     
  10. Probleem opgelost!

    Probleem is opgelost :applause:
    Unknown bedankt voor je bemiddeling :thankyou:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina