1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ITV/VOD werkt!

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door hoonteweg, 11 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Omdat je via het webresponseformulier op de ziggo-site alleen een klacht kunt indienen of een vraag kunt stellen, maar geen complimenten kunt geven, wil ik het hier even kwijt.

    Complimenten aan Ziggo. Na een paar weken regelmatig bellen met de helpdesk zie ik zojuist dat alles werkt, ooit gemist, net gemist, tv theek en video on demand. Het is ze gelukt en dat is wat mij betreft een compliment waard. En eerlijk is eerlijk: de meeste helpdeskmedewerkers die ik aan de lijn heb gehad waren van uitermate goede wil!
     
  2. Hier dezelfde ervaring. Ondanks dat men niet altijd weet hoe het op te lossen, is zeker 95% van goede wil en probeert het op te lossen.

    Wat ik wel een groot nadeel vind: het ellelange, onduidelijke IVR menu als je belt, waar geen enekele optie ITV tussen zit, waardoor je maar een beetje gokt en uiteindelijk op afdelingen terechtkomt, waar men je alsnog door moet verbinden.

    Dat kan beter in mijn ogen: een direct optie: ITV problemen
     
  3. Jij bent een uitzonderingsgeval in die zin, dat de meeste mensen op dit forum als het uiteindelijk werkt alleen maar maandenlang zouden terughalen dat het zolang heeft geduurd om het op orde te krijgen, of dat gewoon als vanzelfsprekend aannemen.

    De truc met al dit soort dingen is gewoon het net zo waarderen als het wél werkt als je het vervelend als het níet werkt. Ik ben elke dag weer blij als mijn internetverbinding het doet, ook al heb ik nooit storingen (afkloppen). Dus een compliment aan jou dat je zo positief bent.

    Mee eens.
     
  4. Dit is natuurlijk een beetje onzin. Veel mensen op dit forum nemen gewoon een abbo. In mijn geval nadat Ziggo het mij zelf aanbood via mail. Als Ziggo een product in de markt zet, mag ik er van uit gaan dat het werkt en niet dat ik op 2 mei bestel en op 12 juni nog geen ITV kan gebruiken omdat Ziggo zegt dat er "nog zoveel problemen zijn met ITV". Jij houdt er wel een beetje een vreemde benadering op na: Ik betaal goud geld voor een abbo bij Ziggo en moet dan blij en dankbaar zijn dat het wel werkt????????? Weet je zeker dat je geen loonstrookje van Ziggo hebt?????
     
  5. Natuurlijk hoef je niet dankbaar te zijn. Je betaalt ergens voor en dan ga je er op zich terecht van uit dat het ook werkt. Alleen ga ik er ook van uit dat overal dingen mis kunnen gaan. Fouten maken doen we allemaal toch? Wat ik dan belangrijk vind is dat ik het gevoel/de indruk krijg dat er alles aan gedaan gaat worden om het weer op te lossen. En dan ben ik toch wel blij als de oplossing daar is en inderdaad alles werkt.
     
  6. Vreemde beleving van goede service... In mijn beleving is goede service dat ik na 1 telefoontje een geactieveerde smartcard heb ;)
    MAAR! Als dat je beleving is van goede service dan is het natuurlijk SUPER dat je het compliment op het forum zet.

    Mee eens, stukken beter dan 1 jaar geleden...
    Let wel tussen wil en kunde zit een groot verschil ;)
     
  7. Ik ben het een beetje met je eens. Strikt formeel gesproken dan. Je kan reageren met "hèhè, eindelijk het werd wel tijd" of je blijheid dat het eindelijk is opgelost kenbaar maken.
    Meestal is de gast die het voor je oplost niet dezelfde als al degenen die je hebben laten zitten. Gooi je ze allemaal op een hoop en noem je die "de helpdesk van Ziggo" dan heb je gelijk. Bedenk je dat er ook mensen zoals jij en ik werken, dan ligt het accent toch wat vriendelijker als je dan je tevredenheid uit met de laatste die je dan wèl kon helpen.

    Als je als werknemer meeleest op het forum en je ziet alleen maar negativiteit over jouw en je collega's of je leest ook dat je mensen blij kunt maken, dat scheelt toch wel een slok in je motivatie. En of je het gelooft of niet, daar profiteren we als klanten ook weer van.
    Ik hoor echt van mensen, die dank zij enkel maar negativiteit werken met het idee, waarom zou ik me drukmaken, het is toch nooit goed. Als ik me straatje maar schoonhoud, dan is het wel genoeg.

    Het is net zoiets als met chefs die nooit eens dankjewel zeggen onder het mom van "je wordt er toch voor betaald?"
     
  8. Jij víndt het een beetje onzin. Moet je vooral doen, maar ik weet wel wat beter is voor je humeur, blij zijn met een werkende verbinding of het gewoon maar aannemen.
    Ik zeg niet zozeer dankbaar zijn, hoewel dat ook wel mag richting de medewerkers die wel hun werk zo goed mogelijk proberen te doen, net zoals je mag klagen over de medewerkers die dat niet doen. Maar je staat een stuk sterker in je leven als je je net zo goed voelt over wanneer het wel werkt als dat je je slecht voelt als het niet werkt. Ik zeg niet dat iedereen dat moet zijn, ik zeg dat het beter is om het wel te zijn, in mijn optiek. Ik snap niet waarom je het nodig vindt tegen mijn compliment te ageren, daar ik nergens zeg dat iedereen zo blij moet zijn met zijn provider. Graag beter lezen.
    Ten eerste is dat niet relevant voor de discussie, ten tweede heb ik geen reden om daar over te liegen, ten derde zou ik zelfs als ik dat wel had dat niet bij voorbaat al onder elke post zetten en zo alleen maar de aandacht erop vestigen, ten vierde heb ik dat internet waar ik zo supertevreden over ben bij XS4ALL. Graag niet twijfelen aan mijn integriteit als je niet in in staat bent gefundeerde vragen te stellen (met één vraagteken).

    Als je je stelling zo genuanceerd bracht als BenJ had ik daar een stuk meer begrip voor op kunnen brengen.
     
  9. Beste mensen,
    Laten we er met ons allen voor zorgen dat we niet gaan "mopperen" op elkaar. Natuurlijk had ik graag gezien dat ITV/VOD het direct had gedaan of dat het na een telefoontje met de HD was opgelost. Ik ben ook niet gek. Maar ik ben echt wel blij dat het uiteindelijk werkt. ik ben ook best tevreden met Ziggo, goed beeld op mijn tv en een redelijke snelheid om te internetten. Een snelheid die binnenkort nog dubbel zo snel zal gaan. Als ik dat vergelijk met de snelheid van mijn surfen en bellen abonnement van hetnet, dat ik een paar maanden geleden heb opgezegd, ben en blijf ik een tevreden Ziggo gebruiker, ondanks de fouten die men ook daar maakt/dingen die daar mis gaan. Ook ik maak elke maand een behoorlijk bedrag naar Ziggo over, heb diverse pakketten, o.a. eredivisie live. Maar dat is wel mijn eigen keuze! Ziggo dwingt me niet om dat allemaal af te nemen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2009
  10. Nou nou Decibert

    Gefundeerde vragen stellen? (één vraagteken). Ik denk dat ik het volste recht heb het vervelend te vinden als Ziggo mij vraagt een abbo te nemen op ITV en mij vervolgens 6 weken laat wachten voor dat het werkt. Nog los van alle kluitjes waarmee ik het riet in gestuurd ben door mensen van de helpdesk. En natuurlijk waren er welwillende en aardige mensen bij die me even goed met een kluitje het riet in stuurden. Ik doe ook geen enkele uitspraak over individuele medewerkers van Ziggo maar over een bedrijf dat een product in de markt zet om het vervolgens niet goed te kunnen afleveren en zijn helpdeskmedewerkers de problemen laat oplossen. En uiteindelijk blijkt na weken en tig telefoontjes dat mijn probleem in een paar uurtjes op te lossen is. Met grote dank aan die medewerker die dat geregeld heeft. Alle andere hebben, overigens uiterlijk klantvriendelijk, de deur dicht gehouden omdat ze niet wisten wat te doen of niks mochten doen (letterlijk zo gezegd!) Ik ben al jaren een tevreden klant van Ziggo met een abbo waar ik per maand flink voor betaal. Ook ik dacht "wat klagen en z..ken al die mensen toch". Wat ik de laatste weken met Ziggo heb meegemaakt slaat echter alles. Ik kan me dus heel goed voorstellen dat mensen ten einde raad hier hun beklag doen. Decibert reageert als door een wesp gestoken omdat ik zijn reactie wat merkwaardig vindt; hij heeft tegelijkertijd wel een mening over al die "doorzeurders"op het forum. Maar ik kan hem gerust stellen: mijn ITV werkt en zolang het blijft werken ben ik elke dag een tevreden mens. Net als Ziggo die verder aan mij een prima klant heeft!:thankyou:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina