1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ziggo helpdesk kapot?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door boemeles, 11 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Klopt, ik wil (wilde) hem verwijzen naar een regiokantoor en niet naar een callcenter, vandaar

     
  2. Het antwoord geef je bijna zelf :D
    Als ik jou post geloof en de andere post is dus de conclusie:
    Daar is geen ziggo regio kantoor maar een externe partij Centric die dus blijkbaar/mogelijk (vlag van ziggo) diensten verleend voor ziggo.
     
  3. Huh huh, de poster had het over contact met de HD en die is daar dus wel. Extern of niet dat is niet relevant.

    Gert.
     
  4. 1462 is nog steeds Noord Holland... Anders zou ik toch echt de verkeerde kant oprijden elke avond...
     
  5. Blijf jij maar mooi in Noord Holland. Maar de poster komt uit waalwijk en dat is (wellicht) voormalig @Home gebied en geen Multikabel gebied. Vandaar mijn reactie dat ie beter een ander callcenter in het voormalig @Home gebied kan benaderen.

    Gert.
     
  6. En dan zeggen ze dat de wijzen uit het oosten kwamen... :schater:

    Jij quote mijn reactie betreffende de postcode. Had je me niet moeten quoten. En Kingpin heeft duidelijk genoeg uitgelegd waarom hij dan even een postcode uit Noord Holland (of waar dan ook) moet pakken, maar in Noord Holland zit sowieso een regiokantoor dus dan is het zeker dat hij een regiokantoor aan de lijn krijgt bij wie hij 100% wel verbinding moet krijgen, ook al voordat jij reageerde. En je kan alle regiokantoren benaderen mocht je dat willen... dus ja... same old story.

    :thumb up:
     
  7. Niets is zeker in dit leven, ook niet jouw 100% kans voor een "regio kantoor". Ik gaf alleen maar aan wat hij zou moeten ingeven als hij buiten z'n regio een HD aan de lijn zou willen krijgen wat wel in zijn voormalig gebied zal liggen. That's it. En over die wijzen daar, in noord holland, zullen we maar geen woord vuil maken. :schater:

    Gert.
     
  8. Cendris Enschede, doen die niet alleen Sales? Ze doen altijd zo schimmig over welk extern bedrijf nou wat doet... Nou ja, Ziggo heeft de hele nacht om het probleem op te lossen, dat gebeurt in mijn ervaring vaak vrij snel wat dit probleem betreft.
     
  9. Ik heb geen idee, ik zie wel iedere dag die vlag van onze kabelboer daar hangen. Wellicht hangt ie daar om de motivatie, van die club, te verhogen...

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina