1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ziggo helpdesk kapot?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door boemeles, 11 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ha mensen,

    Ik probeer voor mijn opa email te regelen nadat hij een internet abbonement van ziggo heeft gekregen. Na onder zoek (verbeter me waar fout) blijkt dat de monteur bij het activeren van het modem een primair email adres op heeft moeten geven. Dit heeft hij niet achtergelaten / verteld aan opa / oma of oom die aanwezig waren... slordig, slordig...

    probeer ik dus de helpdesk te bellen met de vraag of ik dat email adres mag hebben, kom ik niet eens op de helpdesk! Ik hoor netje het bandje over de kosten van dit gesprek en daarna niks meer...

    ik heb dit al geprobeerd met meerdere telefoons (vaste toestellen, verschillende modellen) en heb eigenlijk geen zin om met mijn mobiel te bellen ivm kosten...

    Heeft Ziggo iets tegen lastige mensen?

    Wie o wie!

    Greetz,
    Boemeles

    P.S. Bij ons thuis werkt alles perfect trouwens (= positief nieuws!)
     
  2. Ja dat is lastig, bellen is dan de enige optie lijkt mij.

    Wat ik wel weet is dat een ziggo medeweker altijd vraagt aan de gebruiker welk mailadres hij of zij wil gebruiken.

    Succes
     
  3. bellen werkt dus niet...

    En over dat emailadres is niks gezegt... was ik maar zelf bij die instalatie geweest...

    Anyone else?
     
  4. Andere tijds tip ook al geprobeerd want ik had dit probleem gisteren ook met hun half uurtje later ging het wel.
     
  5. Nogmaals bellen en tik eens een postcode in (bv. Noordholland), wordt je doorgeschakeld naar een ander regiokantoor...
     
  6. Bijvoorbeeld 1462. Straks kies je een postcode waar geen Ziggo is hehe.
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     
  7. Waalwijk? Da's toch het voormalig @Home? Dan kan hij/zij beter uit de 7 serie kiezen, bijv. 7553 (van mij) dan valt ie zomaar onder Enschede...

    Gert.
     
  8. In Enschede zit geen regio kantoor van Ziggo

     
  9. opgelost

    Ha mensen!

    Het lijkt wel een belspel: de lijnen staan niet altijd open...

    Maar goed ik ben er door gekomen en de dame aldaar hielp mij perfect dus ik ben weer helemaal tevreden, bedankt voor de reacties en voor de hint om gewoon te blijven proberen!

    Later,

    Bert
     
  10. Waarom zie ik die inpandige vlag van Ziggo dan, staande op station Enschede Drienerlo recht tegenover het stadion van FC Twente, bij een bedrijf (Centric geloof ik) wat daar, in het stadion, kantoorruimte gehuurd heeft?
    Geen regiokantoor maar daar heeft de originele poster het niet over... Hij probeert de HD te bereiken.

    Kan natuurlijk ook zo zijn dat de werknemers daar zo tervreden zijn met hun kabelboer-abo dat ze letterlijk de vlag hebben uitgestoken :schater:

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina