1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

e19 melding

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door jaspergovers, 11 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Een tijdje terug kregen wij een 2e humax decoder meegestuurd toen wij een totaal pakket van ziggo aanvroegen(tv, internet en telefonie) ik heb deze op mijn kamer aangesloten en via internet aangemeld. Het probleem is dat ik nu alleen nog nederland 1 kan ontvangen, nederland 2 en de rest van de kanalen geeft de melding: E19 previeuw periode verlopen. Aangezien ik al eerder deze fout-melding kreeg, heb heb ik op internet gezocht naar oplossingen, zo heb ik al de stekker 15 sec. uit het stop contact gehaald, dit leverde geen resultaat op. Ik heb ook op de site van ziggo gekeken of er eventueel storingen waren in mijn buurt.

    Weet iemand wat de reden hiervan zou kunnen zijn, en hoe ik dit zou kunnen oplossen

    Mvg

    Jasper Govers
     
  2. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Even hier lezen.
     
  3. ik heb de kaart er stabdaard inzitten en als ik de stekker van de stekkerdoor in het stopcontact stop gaat automatisch mijn tv en decoder aan. of is dit niet wat u bedoelde?
     
  4. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Heb je de link in mijn post al gezien?

    De kaart moet je er inderdaad in laten zitten en de ontvanger op stand-by.
    Gezien de storing kun je het beste de ontvanger even een tijdje op ned1 aan laten staan. Hier werkte het in ieder geval.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina