1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Compliment voor ZIGGO

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door F3Lancer, 11 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben idem zeer tevereden over Ziggo.
    Ik heb ook het een en ander meegemaakt met mijn "vorige" Motorola modem en ik moet zeggen ook al heeft het "ge-emmer" 2 jaar geduurd het werd uiteindelijk wel opgelost!

    {Ach ja er zijn slimmere zaken om je druk over te maken, niet dan?}

    Bovendien wil ik even vermelden dat ondanks Ziggo op de klachten lijst op 1 "stond" bij Vara's "Kassa" er altijd iemand van Ziggo aanwezig was om erover te praten. Vaak zijn er instanties/bedrijven die niet eens willen reageren wanneer ze op de lijst voor kwamen. Ik bedoel maar. Ondanks problemen probeert Ziggo het wel samen met je op te lossen, althans dat is m'n eigen ervaring.:mrgreen:
     
  2. Volledig mee eens :thumb up:
     
  3. alles in een

    ik heb de indruk dat hoe duurder je abbonement hoe beter de service is,ik ben een stap terug gegaan en meteen werd internet slechter,daarna ben ik nog een stap terug gegaan naar basis en nu kan ik niet eens meer knap op een site komen,dan kan ik eerst wel een peukie rollen en naar de wc gaan,voor ik verbinding heb met wat voor site dan ook.ik heb ziggo nu opgezegd want ik kan niet meer knap internetten,want ik heb de indruk dat ik geknepen word omdat ik opgezegd heb.liever geen internet dan dat ik bij ziggo moet blijven.
    en de prijzen rijzen de pan uit voor een beetje internet.


    grtz cool:no:
     
  4. Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

    Het zal heus niet zo zijn dat Ziggo zegt: "Hey die Cool heeft zijn abonnement verlaagd zullen we hem nog een stukje verder afknijpen...".

    Ik vrees dat je de oorzaak toch ergens anders moet zoeken.
     
  5. afknijpen

    ik zou niet weten waar het anders aan moet liggen.ik heb niets veranderd in mijn laptop of router,mijn vrouw ook niet in haar pc,dus verdenk ik ziggo.
    of jullie moeten een suggestie hebben??

    gr cool
     
  6. Misschien een signaal probleem! Lees je modem is uit??
     
  7. hoe lees je je modem uit dan??
     
  8. speedtest gaf aan down 1.06
    en up 0.4 en daar moet ik nog voor betalen ook:sad:
     
  9. Ehm als je hebt gekozen voor Alles in 1 Basis dan klopt dat toch.

     
  10. Ja, is dan toch ook logisch dat pagina's trager laden?

    Van een snel abonnement een stap lager is al duidelijk merkbaar, maar daarna nog eens naar het laagste te gaan... Tsja, dan lijkt het wel stroop. Zelf voor gekozen... ;)
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jun 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina