1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Compliment voor ZIGGO

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door F3Lancer, 11 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn complimenten voor ziggo. :thumb up:
    Waarom ? omdat ik hier ontzentend veel klachten zie en heel wijnig
    Positiefe berichten.
    Ik had alles in 1 extra besteld en een paar dagen later in huis gekregen
    allen met de verkeerde modem (zonder telefoon )ff gebeld en een week later de goeide gekregen (met telefoonaansluiting).
    Per 10-6-"09 werd de telefoon afgesloten bij telfort ff op die dag de andere modem aangesloten en de de telefoon werkte gewoon bij ziggo
    en internet werkt ook perfect.
    Allen nog ff wachten op de nieuwe modem Arris Touchstone en de digitale
    ontvanger maar dat komt ook wel goed.

    PS: Dit mag ook wel eens gezegd worden over ziggo.
     
  2. Hoe graag ik ook wil, ik kan het niet met je compliment eens worden en al helemaal niet als ik me onafhankelijk opstel...
    Je spreekt je compliment eigenlijk ook zelf direct weer tegen, zie onderstaande.

    Dat heb je vaak of fora ;) Maar idd goede dingen moeten zeker ook gemeld worden...

    Er gaat dus al direct iets mis begrijp ik...

    Dat is idd netjes al zou je natuurlijk niet moeten bellen (heden lokaal tarief, normaal 10 cent per minuut) ivm verkeerde levering na een bestelling ;)

    Normaal als je alles-in-1 besteld krijg je ook alles in 1x ofwel dit is dus niet de normale gang van zaken cq. achterstand in bestelling...

    Dat is zeker waar!

    PS: Wel goed dat je dit post als dat je ervaring is!
     
  3. Denk dat die erop doelt al gaat het fout het wordt ook regelmatig netjes opgelost :)
     
  4. Dus niet! Decoder komt altijd iets later dan het installatiepakket.

    Ten tweede doelt hij waarschijnlijk op het feit dat de verkeerde modem wel direkt vervangen wordt door de juiste. Wel lachwekkend, iemand post iets positiefs en uit dat positieve worden toch weer negatieve punten geëxtraheerd.

    Topicstarter? Perfect dat je dit post. Hoop dat je je nieuwe modem snel in huis hebt.
     
  5. In dat geval dus zeker niet altijd, want hoe kan het dan dat dat bij mij en 5 kennissen wel degelijk het geval was?

    Dat gaf ik zelf toch ook al aan?!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2009
  6. hebben jij en die 5 kennissen veel geluk gehad, want het is inderdaad (helaas) niet gebruikelijk dat dit op dezelfde dag komt.
     
  7. Vreemd, bij alle 5 en mezelf zat het nml. zelfs allemaal netjes in 1 doos...
    Denkt dat er toch nog een groot verschil zit in regio's. iTV had ik nml. ook al binnen 2 a 3 werkdagen in huis (zaterdag besteld, woensdag in huis)...

    PS: Dat in 1x leveren is dus ook een compliment waard zoals ik van jou en brammetje kan lezen dan... Dus Ziggo, 6x complimenten voor de super levering(en) in het zuiden des lands.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2009
  8. Ik moet zeggen dat ik ook weinig te klagen heb over Ziggo.

    Afgezien van een slechte kwaliteit van het digitale kastje op de slaapkamer (slechte versterker/stekkers/kabels in huis wellicht) zijn er ook weinig verstoringen in het internet.

    De harddisk recorder die we hebben gehad bij het aansluiten (vorig jaar April) doet het nog steeds goed. Soms loopt ie eens vast maar dat is hooguit 2 keer per kwartaal.

    Telefonie hebben we wel maar gebruiken we zelden. Hooguit een keer om naartoe te bellen, we bellen altijd mobiel (abonnement moet toch op he).

    Internet is vrijwel altijd stabiel en snel (en binnenkort dus nog sneller! :D)

    Dus ... nog meer complimenten vanuit het Zuiden :)
     
  9. Ik ben heel tevreden met Ziggo maar ik wacht inmiddels als sinds maart op mijn HD ontvanger (Samsung? / Humax?) die bij het Alles-in-1 Plus abonnement kwam.

    Gelukkig heb ik zelf al de Humax 5050C aangeschaft dus ik zit niet helemaal zonder HD... ;)
     
  10. Geen alles in één. En dat zal er ook nooit komen. Dus géén ervaring met de paketten. Wel ervaring met levering. Slechte ervaring. Telefonie zou per 1 Juli aangesloten worden. Gevolg; 1 september nog geen telefoon en maar weer naar KPN overgestapt. Dus ook in het zuiden des lands gaat het wel eens mis.

    Maarrrrrr.... stabiel internet en vrijwel geen storingen met digitale tv. Dat mag dan ook wel gezeg worden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina