1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Internet kan het nog gekker regen en internet stort in

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door grensstreek, 10 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. pcvroon

    pcvroon Forum Member

    Berichten:
    37
    Zeer vervelend dat het zo lang duurt.
    Hoop dat het snel gedaan wordt.
     
  2. grensstreek

    grensstreek Forum Member

    Berichten:
    431

    Ik hoop het ook maar ben bang dat het nog wel kan duren maar laten we hopen dat ze bij ziggo zich van de goede kant laat zien en nu ook denken dit duurt veel te lang maar ja daar zet ik nu nog even wat vraag tekens bij.
     
  3. grensstreek

    grensstreek Forum Member

    Berichten:
    431
    Ziggo maakt het spannend 16 juli 2009 hebben ze een meeting gedaan, die de dag er op al bij de afdeling planning lag. Nu bericht gehad ze hebben bij de planning pas 17 augustus de aannemer ingeschakeld ik ben dus niet te vreden over de manier hoe ziggo iets probeerd op te lossen en per telefoon door gaf dat de aannemer alles was door gegeven, waar door de problemen zich misschien over 8 weken pas verholpen zullen zijn als ze het waar maken ???????
     
  4. grensstreek

    grensstreek Forum Member

    Berichten:
    431

    19 septemeber 2009 nog steeds geen nieuwe kabel en de problemen worden alleen maar erger.
     
  5. jojootje

    jojootje Forum Member

    Berichten:
    551
    Krijg je ook een vergoeding "wegens niet geleverde diensten"?
     
  6. grensstreek

    grensstreek Forum Member

    Berichten:
    431

    Geen idee maar ga daar wel achter aan maar dan moet eerst de kabel er liggen dat is de kracht van z.... zegt men of het zo is geen idee.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina