1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internet kan het nog gekker regen en internet stort in

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door grensstreek, 10 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wordt helemaal leuk nu.

    Werd me gevraagd de tv rechtstreeks op huisaansluiting te doen ... geen tv.
    Kan niet zonder signaalversterker en verdeelkastje. Weet niet wat een monteur zo'n 9 maanden geleden gedaan heeft maar ik weet niet meer wat ik ervan moet denken.

    Aankomende vrijdag komt er een andere monteur langs om het te onderzoeken cq vervangen / aanpassen.

    Mij benieuwen of dan mijn telefonie / internet problemen zijn opgelost.
    (sla ik nog harder achterover en dat valt hard met 1 meter 97 :schater:)
     

  2. Dat gaat leuk worden daar ben benieuwd wat ze daar vrijdag bij je vinden zal zeggen succes vrijdag.
     
  3. 16 juli bon aan gemaakt door ziggo voor kabel vervangen tot op heden niks

    Hallo allemaal

    Ik zit met een probleem de kabel moet vervangen worden op 16 juli 2009 is er een bon aan gemaakt.
    Maar tot op heden gebeurd er niks wel zakt me internet verder weg wie o wie kan me helpen wat ik nu nog kan doen me snelheid hoort 50mbit en 5mbit up te zijn.

    Maar echte haal ik nog maar


    [​IMG]



     
  4. HB64

    HB64 Forum Member

    Ik wil je niet bang maken maar ik wacht al sinds begin april op het moment dat ze hier eens een keer de kabel komen vervangen ivm. een slechte las 7 meter uit mijn gevel.
    Al diverse telefoontjes eraan gewaagd en enkele monteurs van ziggo over de vloer gehad met elke keer de belofte dat het in een paar weken gepiept zou zijn.
    De laatste monteur gaf aan dat het bij het bedrijf (Koninklijke BAM Groep nv) lag die de kabel moeten vervangen en hij zou er druk achter zetten, en dat was 2 weken voor mijn vakantie (nu 7 weken geleden).
    Nogmaals ik hoop dat het bij jou sneller gaat.
     
  5. Dat is geen goed teken dat het bij u ook al meer dan 7 weken geleden is.
    Ik mag toch hopen dat ze bij ziggo meer druk op de ketel gaan zetten.
    Mijn dank al vast voor de info.
     
  6. Ziggo weer gemaild maar helaas niks geen reactie meer.
    En de telefoon kosten vliegen omhoog ziggo wanneer wordt nu eindelijk het probleem van de kabel aan gepakt.
    Ook via dit forum veel met ze gemaild een persoon is er niet meer en niemand die van ziggo nu zegt de aannemer komt op die dag.
    En we lossen u probleem op want sinds 26 februari een en al ellende en bel je ze dan bieden ze excuus aan maar verder is het stil.
    Wie weet raad wat ik nu nog kan doen.
     
  7. Vraag de helpdesk om andere modems bij je in de buurt (buren enz.) te controleren. Kunnen ze daar ook niet op? Dan moet er een monteur naar de wijkkast ("blokstoring"). Concentreert het probleem zich enkel op jou? Dan moet een monteur bij jou een en ander gaan vervangen... Blijven bellen i.i.g.!
     
  8. Lijkt inderdaad op een kabel probleem.
    Heb dat ook gehad met adsl , toen was er een defecte kabel bij de verdeelkast in de straat..
     
  9. Ze hebben al een meeting gedaan de kabel buiten in de grond zit een breuk in.
    En dat weet ziggo maar ze blijven dood stil.

    Al gedaan krijg je excuus dat het allemaal zo lang duurd.
     
  10. Bellen gedaan krijg je excuus dat het allemaal zo lang duurd maar ik heb dus een kabel breuk buiten in de kabel van ziggo zitten is gemeten door een monteur van ziggo en ook door gestuurd naar ziggo zij beloofde dat bam de kabel in zijn geheel moet vervangen alleen wacht al weken tot maanden maar nog niks.


    Is kabel breuk hier de kabel is gemeten en moet door de aannemer vervangen worden.
    maar dan duurd al 2 maanden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina